Як м’ясо впливає на клімат: елегантна вечеря стала екологічним горором у ролику PETA
15 Лип 2025, 14:48

Як м’ясо впливає на клімат: елегантна вечеря стала екологічним горором у ролику PETA

У той час як літні кіномани готуються до перегляду таких блокбастерів, як «Я знаю, що ви скоїли минулого літа», провокаційна нова кінореклама від PETA закликає їх задуматися над тим, як їхні власні тарілки можуть сприяти кліматичній кризі.

Група захисників прав тварин дебютувала з цією рекламою в кінотеатрах цього місяця. Вона драматично показує зв’язок між вживанням м’яса та посиленням лісових пожеж, які спустошили такі штати, як Каліфорнія.

У рекламному ролику, дія якого відбувається під час елегантної вечері, гості ласують м’ясом і сиром, а зовні полум’я наближається і зрештою охоплює кімнату, але гості продовжують не звертати на це уваги — це метафора відмови суспільства змінювати свої звички, навіть коли лісові пожежі знищують будинки і життя людей.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія проводиться після особливо жорстокого сезону лісових пожеж у Південній Каліфорнії на початку цього року, який змусив тисячі жителів тікати.

Реклама зараз демонструється в кінотеатрах Каліфорнії, Нью-Джерсі, Гаваїв, Орегону та Айдахо — усіх штатів, які намагаються оговтатися від руйнівних лісових пожеж останніх років. PETA також поширює кампанію в Інтернеті, розміщуючи рекламу на платформах, відомих своїм контентом про їжу та культурою, що базується на м’ясі, включаючи Hot Ones, Chicken Shop Date, The Great British Bake Off, а також Food Network і YouTube-канали шеф-кухаря Гордона Рамзі. У кожному розміщенні група сподівається охопити глядачів, які, можливо, не усвідомлюють екологічних наслідків тваринництва.

За даними кліматологів, виробництво м’яса, яєць та молочних продуктів є одними з головних чинників глобального потепління, яке погіршило частоту та інтенсивність лісових пожеж. За оцінками, метан від худоби в 80 разів сильніше сприяє потеплінню атмосфери, ніж вуглекислий газ за короткий проміжок часу, а потреби тваринництва у воді посилюють посухи, які залишають ландшафти сухими як порох.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео