Іменні пляшки Coca-Cola перетворили на заклик до пошуку зниклих безвісти
15 Лип 2025, 17:33

Іменні пляшки Coca-Cola перетворили на заклик до пошуку зниклих безвісти

Асоціація сімей та друзів зниклих безвісти осіб в Еквадорі запустила ініціативу «Missing Names», натхнену легендарною кампанією Coca-Cola «Share a Coke», у рамках якої на пляшках і банках замість традиційного логотипу розміщують популярні імена, прізвиська або фрази.

Використавши емоційний зв’язок, який відчувають люди, коли бачать своє ім’я на етикетці, організація вирішила розмістити на пляшках стикери з QR-кодами з іменами, які належать реальним зниклим безвісти особам в Еквадорі. Після сканування QR-коди ведуть до інформації про зниклу особу.

Ця кампанія не підтримується Coca-Cola, але стала можливою завдяки співпраці сімей, друзів та креативного агентства BBA.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Це некомерційна ініціатива, спрямована на підвищення обізнаності та закликання уряду вжити більш рішучих заходів. Адже, хоча багато хто радіє, побачивши своє ім’я на пляшці, ці сім’ї все ще шукають своїх близьких у реальному житті.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео