Асоціація сімей та друзів зниклих безвісти осіб в Еквадорі запустила ініціативу «Missing Names», натхнену легендарною кампанією Coca-Cola «Share a Coke», у рамках якої на пляшках і банках замість традиційного логотипу розміщують популярні імена, прізвиська або фрази.
Використавши емоційний зв’язок, який відчувають люди, коли бачать своє ім’я на етикетці, організація вирішила розмістити на пляшках стикери з QR-кодами з іменами, які належать реальним зниклим безвісти особам в Еквадорі. Після сканування QR-коди ведуть до інформації про зниклу особу.
Ця кампанія не підтримується Coca-Cola, але стала можливою завдяки співпраці сімей, друзів та креативного агентства BBA.
Це некомерційна ініціатива, спрямована на підвищення обізнаності та закликання уряду вжити більш рішучих заходів. Адже, хоча багато хто радіє, побачивши своє ім’я на пляшці, ці сім’ї все ще шукають своїх близьких у реальному житті.