Ритейлер товарів для дому зобразив моторошні домашні інструменти на мотиваційних постерах
12 Бер 2024, 17:24

Ритейлер товарів для дому зобразив моторошні домашні інструменти на мотиваційних постерах

Провідний ритейлер товарів для дому B&Q запустив нову кампанію, створену з агенцією Uncommon Creative Studio, що відроджує знаковий слоган «You Can Do It», що відіграє невід’ємну роль у спадщині бренду.

Дослідження B&Q показало, що 80% людей хочуть зробити зміни у своїх домівках, але лише 36% відчувають, що вони дійсно можуть це зробити. В умовах, коли люди мають менше часу, менше грошей, менше мотивації та більше турбот про те, що може піти не так, знакові слова слогану відіграють важливу роль у розширенні можливостей тих, хто починає свій шлях до покращення житла, надаючи їм впевненості для реалізації своїх DIY-проектів.

У роботі представлені великі плани повсякденних предметів для домашньої роботи, сфотографовані у вигляді великих моторошних об’єктів, що метафорично уособлюють сумніви та страхи людей, пов’язані з самостійною роботою. Інструменти стилізовані та зняті так, щоб сприйматися важкими та залякуючими.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ефект, створений за допомогою нагнітаючої фотографії, компенсується делікатною типографікою, що обігрує функціональність сфотографованого інструменту. Між цими двома емоціями виникає напруга, яка змушує замовкнути сумніви, підвищує впевненість і надихає націю взяти в руки інструменти і діяти, адже голос сумніву гучний, але електродриль — ще голосніше.

Кампанія також включає фільм, який вийшов наприкінці минулого місяця.

Розкажіть друзям про новину