Провідний ритейлер товарів для дому B&Q запустив нову кампанію, створену з агенцією Uncommon Creative Studio, що відроджує знаковий слоган «You Can Do It», що відіграє невід’ємну роль у спадщині бренду.
Дослідження B&Q показало, що 80% людей хочуть зробити зміни у своїх домівках, але лише 36% відчувають, що вони дійсно можуть це зробити. В умовах, коли люди мають менше часу, менше грошей, менше мотивації та більше турбот про те, що може піти не так, знакові слова слогану відіграють важливу роль у розширенні можливостей тих, хто починає свій шлях до покращення житла, надаючи їм впевненості для реалізації своїх DIY-проектів.
У роботі представлені великі плани повсякденних предметів для домашньої роботи, сфотографовані у вигляді великих моторошних об’єктів, що метафорично уособлюють сумніви та страхи людей, пов’язані з самостійною роботою. Інструменти стилізовані та зняті так, щоб сприйматися важкими та залякуючими.


Ефект, створений за допомогою нагнітаючої фотографії, компенсується делікатною типографікою, що обігрує функціональність сфотографованого інструменту. Між цими двома емоціями виникає напруга, яка змушує замовкнути сумніви, підвищує впевненість і надихає націю взяти в руки інструменти і діяти, адже голос сумніву гучний, але електродриль — ще голосніше.
Кампанія також включає фільм, який вийшов наприкінці минулого місяця.

