Вівця, маска зайця та молоко: Valentino зобразив «павільйон божевілля»
20 Лют 2025, 16:15

Вівця, маска зайця та молоко: Valentino зобразив «павільйон божевілля»

Valentino представив високомодну, майже Tumblr-подібну візуальну кампанію під керівництвом креативного директора Алессандро Мікеле.

У ролику «Pavillon des Folies» з’являється низка цікавих персонажів, які розважаються, виглядаючи розкішно, але в цьому є і незвичайний тон — люди в масках тварин, які розливають молоко і фарбу по всій підлозі.

Режисером ролика виступив фешн-фотограф Глен Лачфорд.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину