Вівця, маска зайця та молоко: Valentino зобразив «павільйон божевілля»
20 Лют 2025, 16:15

Вівця, маска зайця та молоко: Valentino зобразив «павільйон божевілля»

Valentino представив високомодну, майже Tumblr-подібну візуальну кампанію під керівництвом креативного директора Алессандро Мікеле.

У ролику «Pavillon des Folies» з’являється низка цікавих персонажів, які розважаються, виглядаючи розкішно, але в цьому є і незвичайний тон — люди в масках тварин, які розливають молоко і фарбу по всій підлозі.

Режисером ролика виступив фешн-фотограф Глен Лачфорд.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину