Вівця, маска зайця та молоко: Valentino зобразив «павільйон божевілля»
20 Лют 2025, 16:15

Вівця, маска зайця та молоко: Valentino зобразив «павільйон божевілля»

Valentino представив високомодну, майже Tumblr-подібну візуальну кампанію під керівництвом креативного директора Алессандро Мікеле.

У ролику «Pavillon des Folies» з’являється низка цікавих персонажів, які розважаються, виглядаючи розкішно, але в цьому є і незвичайний тон — люди в масках тварин, які розливають молоко і фарбу по всій підлозі.

Режисером ролика виступив фешн-фотограф Глен Лачфорд.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео