У зухвалій кампанії нью-йоркської платформи нерухомості StreetEasy колишні жителі Нью-Йорка нарікають на життя поза містом.
«Never Become a Former New Yorker», створена власними силами у партнерстві з агентством Mother New York, містить кілька роликів та фотографій, які застерігають покупців, що планують переїхати з міста, від менш захоплюючої долі, яка може чекати на них попереду.
Прості, але вражаючі ролики зображують колишніх нью-йоркців, які відчувають себе не в своїй тарілці у своїх нових будинках, стикаючись з монотонністю життя в передмісті. Реклама також підкреслює, що виїзд з Нью-Йорка не є обов’язковою умовою для того, щоб мати власний будинок, заохочуючи нью-йоркців здійснити свою мрію про власний будинок у найкращому місті світу.
Кампанія розпочалася після того, як дослідження StreetEasy показало, що кожен третій житель Нью-Йорка, який активно розглядає можливість купівлі житла в місті, також обговорює можливість придбання житла за межами п’яти районів. Водночас опитування, проведене StreetEasy та Zillow серед 189 колишніх мешканців Нью-Йорка, показало, що більшість респондентів (92%) сказали, що їм бракує принаймні однієї речі в житті в Нью-Йорку.
На додаток до відео та зовнішньої реклами, StreetEasy створила гарячу лінію для ностальгуючих нью-йоркців. Колишні жителі міста можуть зателефонувати за номером 1-833-I-MISS-NYC, щоб послухати звуки Нью-Йорка або висловити свої скарги на життя за межами п’яти районів. Обрана кількість респондентів також має шанс отримати несподіваний подарунок від бренду — «шматочок міста».
