«Не ставайте колишнім нью-йоркцем»: платформа нерухомості застерегла клієнтів від переїзду за місто
20 Лют 2025, 13:58

«Не ставайте колишнім нью-йоркцем»: платформа нерухомості застерегла клієнтів від переїзду за місто

У зухвалій кампанії нью-йоркської платформи нерухомості StreetEasy колишні жителі Нью-Йорка нарікають на життя поза містом.

«Never Become a Former New Yorker», створена власними силами у партнерстві з агентством Mother New York, містить кілька роликів та фотографій, які застерігають покупців, що планують переїхати з міста, від менш захоплюючої долі, яка може чекати на них попереду.

Прості, але вражаючі ролики зображують колишніх нью-йоркців, які відчувають себе не в своїй тарілці у своїх нових будинках, стикаючись з монотонністю життя в передмісті. Реклама також підкреслює, що виїзд з Нью-Йорка не є обов’язковою умовою для того, щоб мати власний будинок, заохочуючи нью-йоркців здійснити свою мрію про власний будинок у найкращому місті світу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія розпочалася після того, як дослідження StreetEasy показало, що кожен третій житель Нью-Йорка, який активно розглядає можливість купівлі житла в місті, також обговорює можливість придбання житла за межами п’яти районів. Водночас опитування, проведене StreetEasy та Zillow серед 189 колишніх мешканців Нью-Йорка, показало, що більшість респондентів (92%) сказали, що їм бракує принаймні однієї речі в житті в Нью-Йорку.

На додаток до відео та зовнішньої реклами, StreetEasy створила гарячу лінію для ностальгуючих нью-йоркців. Колишні жителі міста можуть зателефонувати за номером 1-833-I-MISS-NYC, щоб послухати звуки Нью-Йорка або висловити свої скарги на життя за межами п’яти районів. Обрана кількість респондентів також має шанс отримати несподіваний подарунок від бренду — «шматочок міста».

Розкажіть друзям про новину