Борис Цомая зайняв посаду маркетинг-директора компанії UPG
19 Лют 2025, 14:44

Борис Цомая зайняв посаду маркетинг-директора компанії UPG

Новим маркетинг-директором компанії UPG з 2 грудня 2024 року офіційно став Борис Цомая.

Борис Цомая більше 20 років досвіду у маркетингу. До цього він займав посаду маркетинг-директора «Нові Продукти», маркетинг-директора Meest Україна. Був заступником генерального директора з питань маркетингу «АВК» New Products, креативним директором FAVBET, очолював маркетинг компаній Sportbank та «Фрідом Фінанс Україна», а також обіймав посаду бренд-маркетинг директора ПАТ «Укрпошта».

Зважаючи на досвід експерта, паливна галузь є новою сферою для нього. Редакція MMR поцікавилася, що саме зацікавило його у цьому напрямі на маркетинговій стратегії компанії:

«Саме паливний ринок, мережі АЗК — це галузь де потрібен увесь, без винятку, набутий мною попередній досвід. Що таке сучасне АЗК — так, це перш за все заправочна станція, але це ще і ресторан, магазин, кавʼярня та багато інших сервісних складових. Отже мій досвід у ритейлі, логистиці, навіть FMCG, тут стає дуже у нагоді і дозволяє комплексно підходити до вирішення завдань та більш глибоко розуміти усю проблематику та специфіку галузі.

Компанія UPG зацікавила мене перш за все своєю цілеспрямованістю та послідовністю, з якою вони постійно працюють над підвищенням якості свого продукту та сервісу. І ще це дуже красивий сучасний бренд, з ним просто хочеться працювати».

Він також відначив, що річна стратегія змінюється залежно від багатьох чинників і це можна назвати ситуативним маркетингом. Підходи у новій сфері не відрізняються від маркетингу попередніх компаній, проте вони визначаються дуже короткими горизонтами тактичного планування, високою швидкістю у прийнятті рішень та їх подальшої реалізації.

UPG це компанія яка має дуже потужне нове затверджене позиціонування. Ми створюємо не просто мережу АЗК, ми будуємо справжні заправно-відпочинкові комплекси. Це новий термін на ринку. Отже, мої основні виклики та завдання — це довести наших клієнтам, чому це дійсно так, чим ми відрізняємося, і що у нас є унікального та відрізняє нас від інших гравців на цьому ринку. Отже збираємо всі reason to belive, працюємо на створенням нових, та розповідаємо про це клієнтам.
Брис Цомая
маркетинг-директор компанії UPG

Серед пріоритетів у розвитку бренду Цомая відзначив розвиток мережі, побудову нових заправно-відпочинкових комплексів; продовження поставки в Україну найякісного пального для споживачів; удосконалення сервісу; розповідь про себе максимально широкому колу людей, побудову лояльності до бренду та перетворення його на справжній lovemark; а також «звісно, ставати максимально, ні, навіть шалено закоханими у нашого клієнта…».

Розкажіть друзям про новину