Борис Цомая зайняв посаду маркетинг-директора компанії UPG
19 Лют 2025, 14:44

Борис Цомая зайняв посаду маркетинг-директора компанії UPG

Новим маркетинг-директором компанії UPG з 2 грудня 2024 року офіційно став Борис Цомая.

Борис Цомая більше 20 років досвіду у маркетингу. До цього він займав посаду маркетинг-директора «Нові Продукти», маркетинг-директора Meest Україна. Був заступником генерального директора з питань маркетингу «АВК» New Products, креативним директором FAVBET, очолював маркетинг компаній Sportbank та «Фрідом Фінанс Україна», а також обіймав посаду бренд-маркетинг директора ПАТ «Укрпошта».

Зважаючи на досвід експерта, паливна галузь є новою сферою для нього. Редакція MMR поцікавилася, що саме зацікавило його у цьому напрямі на маркетинговій стратегії компанії:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Саме паливний ринок, мережі АЗК — це галузь де потрібен увесь, без винятку, набутий мною попередній досвід. Що таке сучасне АЗК — так, це перш за все заправочна станція, але це ще і ресторан, магазин, кавʼярня та багато інших сервісних складових. Отже мій досвід у ритейлі, логистиці, навіть FMCG, тут стає дуже у нагоді і дозволяє комплексно підходити до вирішення завдань та більш глибоко розуміти усю проблематику та специфіку галузі.

Компанія UPG зацікавила мене перш за все своєю цілеспрямованістю та послідовністю, з якою вони постійно працюють над підвищенням якості свого продукту та сервісу. І ще це дуже красивий сучасний бренд, з ним просто хочеться працювати».

Він також відначив, що річна стратегія змінюється залежно від багатьох чинників і це можна назвати ситуативним маркетингом. Підходи у новій сфері не відрізняються від маркетингу попередніх компаній, проте вони визначаються дуже короткими горизонтами тактичного планування, високою швидкістю у прийнятті рішень та їх подальшої реалізації.

UPG це компанія яка має дуже потужне нове затверджене позиціонування. Ми створюємо не просто мережу АЗК, ми будуємо справжні заправно-відпочинкові комплекси. Це новий термін на ринку. Отже, мої основні виклики та завдання — це довести наших клієнтам, чому це дійсно так, чим ми відрізняємося, і що у нас є унікального та відрізняє нас від інших гравців на цьому ринку. Отже збираємо всі reason to belive, працюємо на створенням нових, та розповідаємо про це клієнтам.
Брис Цомая
маркетинг-директор компанії UPG

Серед пріоритетів у розвитку бренду Цомая відзначив розвиток мережі, побудову нових заправно-відпочинкових комплексів; продовження поставки в Україну найякісного пального для споживачів; удосконалення сервісу; розповідь про себе максимально широкому колу людей, побудову лояльності до бренду та перетворення його на справжній lovemark; а також «звісно, ставати максимально, ні, навіть шалено закоханими у нашого клієнта…».

Розкажіть друзям про новину