Костюм монахині, вібратори-кролики та секс-машини: якими були інтимні вподобання українців у 2024 році
14 Лют 2025, 17:30

Костюм монахині, вібратори-кролики та секс-машини: якими були інтимні вподобання українців у 2024 році

Простір сексуальних знань і товарів Lovespace підготував вже традиційну добірку статистики про інтимні вподобання українців у 2024 році.

«Попри повномасштабну війну попит на товари для дорослих в Україні продовжує зростати. Насамперед це вказує мені (і нам як суспільству) про те, що життя триває, а секс це його невідʼємна частина. Війна це втрати та невимовний біль, але щоб продовжувати нормальне життя просто необхідно отримувати задоволення від їжі, улюбленої справи, відпочинку і, звичайно, кохатись», — Тарас Крупа, засновник Lovespace.

Найбільше секс-товарів замовляли у Києві, близько 20 000 відвідувачів завітали у шоурум бренду. У Львові полюбляють анальні розваги та презервативи, які сяють у темряві. Дніпро лідирує за кількістю покупок мастурбаторів, а Одеса — вібраторів-кроликів. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Піраміда сексуальних потреб українців у 2024 році виглядала так: найпопулярніші — лубриканти та вакуумні стимулятори, далі — мастурбатори та анальні пробки, тоді збуджуючі гелі та рідкі вібратори, потім вібратори та ігрові костюми (цьогоріч це костюм монахині), далі — іграшки з дистанційним керуванням і наостанок, bdsm-девайси та секс-машини. 

Загалом Lovespace продали понад 40 тонн секс-товарів, які поїхали у 2084 міст та містечок України. 

Розкажіть друзям про новину