Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Тетяна Лукинюк залишила посаду B2C-директорки «Київстару»
Тетяна Лукинюк повідомила про те, що йде з посади B2C-директорки найбільшого оператора «Київстар».
Укрзалізниця випустила дорожню помаду
Український виробник косметики White Sprut та магазин мерчу Укрзалізниці «Залізна крамниця» випустили компактну дорожню помаду.
Реклама Google, присвячена Олімпійським іграм, викликала хейт у соцмережах
Не минуло й одного вікенду Олімпіади, як один з головних спонсорів вже отримав негативну реакцію на свою рекламу.
Бобер закликав до насильства: американську компанію захейтили через невдале розміщення білборда
Американська мережа заміських магазинів, автозаправних станцій і зарядних пристроїв для електромобілів Buc-ee’s зачепила за живе своїм останнім білбордом, лише одним з багатьох дивакуватих придорожніх повідомлень.
Ілон Маск опублікував дипфейк з Камалою Гарріс, який порушує правила X
Ілон Маск порушив правила власної платформи, опублікувавши пародію на передвиборчу рекламу Камали Гарріс на X, не позначивши її як таку, що вводить в оману.
Твій ідеальний day off: українські бренди створили незвичайний квест Києвом
Український масмаркет-бренд Cher’17, мережа б’юті-барів G×Bar, мультибрендовий б’юті-магазин Lullaby та ресторан Cafe Markó створили квест, у якому можна відпочити від щоденних справ, пройтися вулицями міста та отримати подарунки.
Ruslan Baginskiy присвятив новий проєкт творчості майстра української модерної скульптури
Дизайнер Руслан Багінський презентував новий проєкт, присвячений творчості українського скульптора Михайла Дзиндри. Проєкт є втіленням діалогу дизайнера з роботами митця та має на меті розповісти про творчість і життєвий шлях художника.
Колір 2025 року вже з’явився
Всього за кілька місяців штучний інтелект перевернув світ. Всі пережили відтінок Темних віків, коли пандемія нагрянула без попередження. Незважаючи на це, компанія Worth Global Style Network (WGSN), яка спеціалізується на прогнозуванні трендів, оголосила «Сутінки Майбутнього» кольором, який буде актуальним у 2025 році.
Креативи тижня:
Голуб та послід стали логотипом Музею Лондона
Музей Лондона змінив свою назву і представив несподіваний новий логотип, намагаючись причепурити бренд музею напередодні запланованого переїзду до Смітфілду.
Найповільніший рекорд України: Аміл Насіров обслуговував гостя на касі 16 хвилин
У супермаркеті «Сільпо» у ТРЦ Respublika встановили рекорд України — з найповільнішого обслуговування гостя у супермаркеті. Касир обслуговував подружжя з Києва 16 хвилин 10 секунд.
Renault поверне кошти за придбаний автомобіль подружжю, яке розлучається
Агенція Publicis London та автомобільний бренд Renault UK об’єдналися, щоб запустити кампанію «Relationship Breakdown Cover», яка обіцяє покупцям моделі Scenic E-Tech «подружнє щастя» або повернення грошей.
Експертні матеріали тижня:
Хейт та скандальні реклами: як екологічно спровокувати дискусію навколо свого кампейну
Хейт часто наводить жах як на бренди, так і на агенції. Але це не такий простий механізм. Коли хейт створює для бренду лише проблеми, а коли може забезпечити якісний скачок? Як екологічно спровокувати дискусію навколо свого кампейну і головне — навіщо? Як працює хейт і як його легше пережити? Розмірковує та ділиться досвідом креативна директорка та співзасновниця агенції DRAMA QUEEN, Аня Гончарова.
Осуд за помилки та розчаровані митці: розвінчення міфів про копірайтерів
Ви коли-небудь замислювалися, чим насправді займаються копірайтери цілими днями? Керівник відділу контенту Джо Медден з B2B-агенції Don’t be Shy поділився секретами своєї роботи.
Що бісить? Антон Тимошенко про недостендап та «ти ж комік, пожартуй»
Новий герой рубрики «Що бісить?» — Антон Тимошенко, резидент проєкту Підпільний Стендап, перший комік, який зібрав Палац «Україна», політолог за освітою. Заради нього в Україну приїжджав Девід Леттерман. Веде подкаст «Гуртом та Вщент» із Сергієм Притулою. Антон порефлексував про кліше у стендапі, людей, які вважають, що весь український стендап — «г*мно», та поділився топ-фразою, після якої готовий забути людину назавжди.