27 Лип 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Модель OnlyFans оштрафували на 35 700 грн за виробництво й збут порно

Дніпровський районний суд Києва 15 липня оштрафував уродженку Одещини, яка заробляла на платформі OnlyFans.

Adidas видалив рекламу з Беллою Хадід після критики з боку Ізраїлю

Компанія Adidas відмовилася від участі супермоделі Белли Хадід, яка є наполовину палестинкою, у рекламній кампанії кросівок SL72.

Українська агенція стала агенцією року PROI у регіоні EMEA

Під час PROI Global Summit 2024 команда Be—it Agency була визнана Агенцією року у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) найбільшим глобальним консорціумом агенцій, що працюють у сфері бізнес-комунікацій. Також відеоролик агенції став кращим у глобальній конкурсній програмі PROI Film Festival. 

Трейлер фільму «Дедпул і Росомаха» потрапив до Книги рекордів Гіннеса

Голлівудські зірки Раян Рейнольдс і Г’ю Джекман потрапили до Книги рекордів Гіннеса за вражаючий успіх трейлера фільму «Дедпул і Росомаха».

Креативи тижня:

Balenciaga представила «ношений» браслет рейвера за €3500

Розкішний модний дім Balenciaga змусив інтернет гудіти через свій останній аксесуар — потертий та «ношений» браслет рейвера від Balenciaga Couture за астрономічною ціною €3500(приблизно $3789). 

Мережа супермаркетів представила набір їжі на випадок апокаліпсису

Американська мережа супермаркетів Costco представила набір продуктів на випадок надзвичайних ситуацій, якого вистачить на 25 років.

В Україні визначили переможців першого фестивалю ШІ від українського медіасервісу

Медіасервіс MEGOGO оголосив переможців першого креаторського фестивалю штучного інтелекту MEGOGO AI Film Festival в рамках церемонії нагородження XV Одеського міжнародного кінофестивалю 20 липня. 

Крафтова пончична створила смаколики на честь фільму «Дедпул і Росомаха»

Українська мережа пончичних Ponchyk Boy презентувала два пончики, натхненні фільмом «Дедпул і Росомаха».

Ілон Маск, Джо Байден та інші відомі люди взяли участь у показі мод

Американський мільярдер Ілон Маск сколихнув соціальні мережі відеороликом, створеним за допомогою штучного інтелекту, у якому світові лідери та технологічні діячі дефілюють у футуристичному вбранні.

Гігантський ананас проїхався вулицями Лондона

Бренд лікеру Malibu та виробник альтернативного молока Oatly відправили гігантський цементозмішувач у вигляді ананаса на вулиці Лондона, щоб оголосити про запуск колаборації «Piña Oatlada».

Працівникам «Привозу» — ви справжні віртуози: білборди привітали українські ринки з Днем торгівлі

Мережа супермаркетів «Сільпо» з нагоди Дня торгівлі розмістила білборди з привітанням біля відомих українських ринків у Києві, Львові, Дніпрі та Одесі.

Добірка тижня:

Олімпійські ігри 2024: добірка кампаній від Coca-Cola, Nike та інших

Від натхненного погляду на перемогу від Nike до зворушливої данини спортсменам та їхнім домашнім улюбленцям від Nulo — ось огляд найбільш пам’ятних та інноваційних кампаній, які вже встигли запам’ятатися.

Дослідження тижня:

Українці зменшують своє перебування онлайн та менше цікавляться брендами: дослідження

Згідно з результатами досліджень Kantar Україна у 2024 році, спостерігається певна динаміка поведінки споживачів, яка характеризує кризовість періоду та взагалі притаманна певним етапам рецесії.

Експертні матеріали тижня:

«Секс та місто» та теорії Зигмунда Фрейда: як робити крутий контент 

Мистецтво та маркетинг завжди були дуже сильно пов’язані між собою, проте у стрімкому світі розвитку соцмереж творчість починає виходити на перший план. Як правильно черпати натхнення у творчості, чи потрібно співпрацювати з митцями та чому важливо дивитися серіали, щоб робити крутий контент? Усі ці питання розбирає Дар’я Сальнікова, власниця SMM-агенції Better call Daria. 

Ольга Руднєва, CEO Superhumans Center: ера скриптів у комунікаціях, магія реабілітації та суперлюди

Ольга Руднєва — СЕО Superhumans Center, у восьмому випуску подкасту «Не під запис» розповіла про нові підходи до комунікації в часи кризи, чому важливо реагувати на моральні травми та невидимі втрати в суспільстві та створення місця, де кожен може стати героєм своєї власної історії, перетворюючи виклики на силу. Ділимось ключовими ідеями героїні з випуску.

Розкажіть друзям про новину