Український онлайн-інститут спільно зі штабним фондом «Підтримай Третю штурмову» запустили відкритий бриф на створення постера, який підтримає й популяризує благодійну кампанію 3 ОШБр «За маму. За тата. За Третю штурмову!».
Мета постера — привернути увагу та змотивувати людину перейти за QR-кодом на зображенні. Після знайомства з постером та інформацією за QR-кодом людина має захотіти прийти у заклад та замовити благодійну позицію з меню.
Технічні параметри:
- розмір: А3, вертикальний — 297 мм х 420 мм;
- відступи для обрізу: 2-5 мм з кожного боку;
- роздільна здатність: 300 dpi;
- колірна модель: CMYK;
- колірний профіль: FOGRA39 для точного відтворення кольорів;
- формати: PDF / TIFF / EPS.
Як взяти участь:
- виконати завдання до дедлайну — 29 червня, 23:59;
- опублікувати роботу в своєму Instagram акаунті, додати хештег #продж_брифує та тегнути @prjctr_institute і @ab3.support;
- автори топ 3 робіт отримають подарунки від Projector та штабного фонду «Підтримай Третю штурмову».
Робота-переможець буде оголошена 9 липня. Її розмістять у громадських місцях Києва.