Що буває, коли бурчить живіт: McDonald’s дав відповідь
18 Чер 2025, 12:23

Що буває, коли бурчить живіт: McDonald’s дав відповідь

McDonald’s офіційно представив у своєму меню новий бургер під назвою Big Arch.

На честь цього була запущена кампанія, розроблена Leo Burnett UK, що зосереджена на сприйнятій фанатами істині, що бувають моменти, коли ти просто хочеш McDonald’s, а бувають моменти, коли ти дійсно хочеш McDonald’s.

Центральним елементом є ролик «Rumble», який оживає завдяки звуку, який всі впізнають, — бурчання в животі. Він розповідає про чоловіка на роботі, який відчуває великий голод. Невелике, але впізнаване бурчання в животі раптом переростає в щось набагато більше, струшуючи стіл, а потім і весь офіс, перш ніж заспокоїтися, коли його голод задовольняє Big Arch.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео