Музей Лондона змінив свою назву і представив несподіваний новий логотип, намагаючись причепурити бренд музею напередодні запланованого переїзду до Смітфілду.
На новому логотипі зображено білого керамічного голуба, який стоїть над тим, що можна описати лише як золотистий послід, який нібито демонструє «гравій і блиск» міста.
Новий брендинг музею, у розробці якого взяли участь 500 місцевих жителів і туристів через численні фокус-групи, семінари та опитування, став результатом широких громадських консультацій.
«Хороший логотип змушує людей говорити. Наш голуб, виліплений з лондонської глини, і його сплеск, відтворений у блискітках, спонукає людей переосмислити Лондон», — каже директорка музею Шерон Амент.
«Голуб і послід промовляють до історичного місця, сповненого подвійності, місця, де пісок і блиск існували пліч-о-пліч протягом тисячоліть. Ми ділимо наше місто з іншими, у тому числі з мільйонами тварин. Голуби по всьому Лондону, і ми теж».
Наразі музей перебуває в процесі вивезення 10 000 об’єктів зі свого старого приміщення після закриття колишнього Барбікан-центрі у грудні 2022 року.
Керівник відділу дизайну музею Джош Грін додав: «[Новий брендинг] повідомляє щось важливе про Лондон. З часом люди впізнаватимуть голуба і послід як символи Лондонського музею і всього, що він означає».