Агенція Publicis London та автомобільний бренд Renault UK об’єдналися, щоб запустити кампанію «Relationship Breakdown Cover», яка обіцяє покупцям моделі Scenic E-Tech «подружнє щастя» або повернення грошей.
Згідно з ексклюзивним дослідженням Renault UK, більше п’ятої частини (21%) британців стверджують, що найбільше суперечок між ними та їхніми партнерами в автомобілі виникає через неправильний вибір напрямку руху, а 20% вважають, що це пов’язано з манерою водіння їхнього партнера. Вивчаючи вирішальні фактори, які забезпечують гармонію в автомобілі, опитування також показало, що трьома основними характеристиками автомобіля, які допомагають покращити настрій, є зручні сидіння (42%), чудова аудіосистема (26%) і достатньо місця для всіх (26%).
Результати дослідження дозволили компанії Renault оголосити Renault Scenic, який у лютому міжнародне журі у складі 58 суддів з 22 країн світу вже визнало автомобілем року, ідеальним сімейним автомобілем.
Щоб продемонструвати, наскільки Renault впевнений, що Scenic E-Tech відповідає всім критеріям, бренд запропонує подружжю, які купують автомобіль за готівку, гарантію повернення грошей, якщо вони розлучаться до кінця 2024 року.
Пропозиція дійсна для всіх покупок Renault Scenic, здійснених у період з 1 січня 2024 року по 31 грудня 2024 року.