Креативна кампанія об’єднала покоління, щоб подолати агресію до ЛГБТ-спільноти
18 Чер 2025, 16:57

Креативна кампанія об’єднала покоління, щоб подолати агресію до ЛГБТ-спільноти

Креативна агенція VML Canada та правозахисна організація Egale запустили кампанію проти ненависті у Канаді, де в останній час спостерігається зростання агресії проти ЛГБТ-спільноти.

У відповідь на відмову низки брендів підтримувати Toronto Pride, кампанія «Hate isn’t history» нагадує, що ненависть — це проблема сьогодення, порівнюючи сучасні випадки ворожнечі з подіями 50-х, 70-х та 80-х років минулого століття.

Кампанія поєднує фотографії журналістів, які впливали на світогляд людей чотири-п’ять десятиліть тому, із контентом соціальних мереж — основним джерелом інформації сьогодні. Вона спрямовує аудиторію на сайт Egale, де доступні ресурси для боротьби з ненавистю.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Запуск кампанії супроводжує панельна дискусія, що збирає представників старшого та молодшого поколінь ЛГБТ-спільноти для обміну досвідом та мотивації наступного покоління продовжувати боротьбу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео