Твій ідеальний day off: українські бренди створили незвичайний квест Києвом
31 Лип 2024, 14:22

Твій ідеальний day off: українські бренди створили незвичайний квест Києвом

Український масмаркет-бренд Cher’17, мережа б’юті-барів G×Bar, мультибрендовий б’юті-магазин Lullaby та ресторан Cafe Markó створили квест, у якому можна відпочити від щоденних справ, пройтися вулицями міста та отримати подарунки.

Щоб взяти участь потрібно:

  1. зробити покупку в одного із брендів в період з 29.07 до 3.08;
  2. отримати листівку з умовами реєстрації та пройти декілька кроків.

Усі деталі квесту (мапа, адреси, місце зустрічі та фінішу) учасник отримає після реєстрації. На кожній з 4 локацій квесту будуть сюрпризи, а для тих, хто пройде квест до кінця, бренди готують особливий подарунок.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину