Як реагувати на негативні відгуки: французький ресторан перетворив хейт на рекламу
18 Чер 2025, 16:08

Як реагувати на негативні відгуки: французький ресторан перетворив хейт на рекламу

У французькому місті Лілль африканський ресторан привернув увагу завдяки сміливій ініціативі. Замість того, щоб піддатися гніву чи обуренню, ресторан «Les Tontons Afro» вирішив використати ненависть як ефективний маркетинговий інструмент — розмістив перед закладом один із найбільш расистських Google-відгуків, який він отримав.

Усе почалося з коментаря на Google з підтекстом расової нерівності: повідомлення, що містило принизливі стереотипи, зневажливі зауваження щодо одягу та відторгнення африканської кухні. Проте замість того, щоб це терпіти, керівник ресторану вирішив привернути цим увагу.

Повідомлення ненависті було надруковане великим шрифтом та розміщене на вивісці зовні, разом із їхньою відповіддю. Тепер цей відгук — один із перших елементів, які бачать перехожі, супроводжений іронічною та сміливою фразою: «Ми вирішили викликати у вас апетит за допомогою нашої найгіршої оцінки в Google».

В Instagram власник ресторану висловився про те, що не хоче відповідати на ненависть ненавистю. Навпаки, його мета — висвітлити багатство африканських культур, розвіяти стереотипи та запропонувати афро-карибську кухню, доступну для всіх.

Це не вперше, коли ресторани використовують гумор у маркетингу. Згадайте, як один ресторан розіграв керівника Ryanair рахунком із великою кількістю «додаткових платежів», жартуючи над відомою політикою «платних опцій» цієї авіакомпанії.

Розкажіть друзям про новину