Вишиванка була і є важливим атрибутом кожного українця. Її передають з покоління у покоління. І її ховають жителі окупованих територій від загарбників, адже саме вона є символом нашої культури та традицій.
Саме тому 16 травня є одним із найважливіших свят для усіх українців — День вишиванки. Воно об’єднує українців та підкреслює їх ідентичність, особливо у такі важкі часи, як зараз.
Як українські бренди привітали українців та хто одягнув своє лого у вишиванку — редакція MMR зібрала дописи зі сторінок агенцій, ритейлерів, банків, агрокомпаній, медіабізнесу та не тільки у добірку.
Креативи брендів до Дня вишиванки з минулого року можна переглянути тут.
«Аптека Доброго Дня» одягла своє лого і визначну пам’ятку Києва Батьківщину-Мати у вишиванки.
Компанія Kernel приміряла українські орнаменти на свої активи, щоб показати, що вони мають українське коріння від полів до суден.
Суші-заклад Sushi Icons запитав у ШІ, як би виглядали їхні спешл-коробки на День вишиванки:
Агенція Dentsu Ukraine поділилася історіями своїх співробітників про їхні вишиванки, їхні історії та їхній зв’язок поколінь:
Райффайзен Банк спонукає всіх своїх клієнтів одягнути вишиванки та виграти сертифікат на покупку вишиванки популярного українського бренду.