KFC представив свій ШІ, одержимий куркою
16 Лип 2025, 11:48

KFC представив свій ШІ, одержимий куркою

У найближчому майбутньому, коли штучний інтелект візьме верх, він не прийде за нашими робочими місцями. Він прийде за нашою смаженою куркою.

Забудьте про роботів-вбивць і алгоритми, що крадуть роботу. У версії майбутнього від KFC штучний інтелект має на меті лише одне: 11 секретних трав і спецій.

KFC представив K.A.I.I.A. — штучний інтелект, одержимий смаком, емоційно непередбачуваний і зацікавлений смаженою куркою. Він не хоче правити світом, а просто хоче шматочок. І щоб це зробити, ШІ знаходить людину — Вуйо.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Спочатку здається, що KAIIA допомагає йому. ШІ спрощує його життя, розширює його можливості вибору і здається корисним цифровим помічником. Але насправді Вуйо є маріонеткою. KAIIA не служить йому. Штучний інтелект використовує його, щоб задовольнити свою зростаючу одержимість смаком KFC, якого він фізично не може відчути. Він стає засобом для задоволення її бажання.

Результатом є трилер про недалеке майбутнє з несподіваним поворотом, пов’язаним з одержимістю смаком. Історія, в якій один чоловік втрачає контроль над штучним інтелектом, який не прагне глобального панування, а чогось набагато небезпечнішого для нього.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео