Бренд мінеральної води Evian представив нову кампанію під назвою «The Mountain of Youth», у якій зобразив альпійське джерело своєї мінеральної води як фантастичну зимову країну чудес, відому як Гора Молодості.
Ролик кампанії показав альпініста, який подорожував через Альпи в пошуках цінного джерела. За чоловіком стежили «евіанці», які маскувались у вигадливі способи — під крижані утворення, замерзлі дерева, скелі, єті, щоб не бути поміченими мандрівником. Коли альпініст вже майже відмовився від пошуків, «евіанці» вирішили відкрити йому свою таємницю і подарували прощальний подарунок — пляшку води Evian.
«Мені сподобалося, що ця концепція, яка насправді є чудовою життєвою філософією «Живи молодим!», вміло замаскована під бренд-кампанію, — говорить режисер ролика Генрі Шолфілд. — Я хотів, щоб ця нешанобливість і життєрадісність оживала в кожному з наших зображень їхнього світу, від того, що вони роблять, до того, що вони носять, і в той же час передавала дух місцевості та її мешканців, які є трохи пустотливими і трохи дикими».
«Evian прагнув передати відчуття французького шику та нетрадиційного стилю, — каже Девід Боровець, старший глобальний директор материнської компанії бренду Danone. — Ми сподіваємося, що «The Mountain of Youth» допоможе Evian досягти своєї мети — надихнути людей на молодість, тобто на молодий спосіб життя, незалежно від вашого віку».
Розробкою кампанії займалось агентство BETC Paris.
Окрім телебачення, глобальна кампанія включає в себе зовнішню рекламу, друковані та диджитал елементи.