Sport Marketing Marathon — це стратегічний марафон, де формулу успіху спортивного бренду виведуть 300+ геймченджерів спортивного маркетингу у 10 піт-стопах, спікерських колах і нетворкінгових зонах.
10 вересня 2025 Київ перетвориться на арену для найсміливіших гравців ринку — маркетологів, агенцій, медіа й брендів, які знають, що без спорту сьогодні не будується жодна сильна емоція.
На вас чекає 4 головні «траси» обговорення — ключові теми, які визначають напрямок індустрії у серцях цільової аудиторії:
1. Qualifying Round: як забронювати собі місце за часів економіки уваги?
Цей блок присвячений боротьбі за увагу аудиторії в перенасиченому інформаційному просторі. Учасники дізнаються про реальні кейси з боксу, футболу та інших видів спорту, у яких бренди ефективно інтегрувались у спортивні кампанії. Обговоримо синергію спортхабів, FMCG, fashion-сегменту та особистих брендів спортсменів. Окрему увагу буде приділено лайфхакам з залучення фанатів футбольних клубів, які будуть корисні всім гравцям ринку, а також впливовим амбасадорам, які говорять мовою аудиторії й підсилюють бренд.
2. Race Day: Як набрати швидкість у кіберспорті?
Кіберспорт — вже давно потужний інструмент комунікації з молодою та диджитально активною аудиторією. У цьому блоці поговоримо про платформу Twitch із понад 240 млн користувачів, способи її ефективного використання та типові помилки брендів в eSports-маркетингу. Також обговоримо очікування геймерської спільноти і те, як створювати партнерства, що резонують з цінностями і культурою гравців. Завершимо практичними порадами про стримінг, геймерські фішки та потенціал українського кіберспорту.
3. Pit Stop Lab: Швидше, вище, сильніше! Як рахуватимемо?
Маркетинг у спорті потребує чітких метрик, і саме цьому присвячений третій блок. Поговоримо про специфіку вимірювання PR у спортивному контексті, очікування брендів щодо показників ефективності, KPI сучасного спорту і використання AI-аналітики. Учасники отримають інструменти для об’єктивного вимірювання впливу спортивних кампаній, аби оптимізувати результати й партнерські стратегії.
4. Podium Talks: Sports Stranger than Fiction
Фінальний блок відкриє силу реальних історій та соціального впливу спорту. Ми покажемо, як трансформуються фанатські спільноти — від ультрас до волонтерів, як бренди підтримують адаптивний спорт і створюють культуру інклюзії. Розповімо про соціальні кейси, що змінюють уявлення про силу спорту, а також про бізнеси, які через спорт формують нову корпоративну культуру — наприклад, популяризуючи біг серед працівників. Завершимо прикладами ініціатив із потужним соціальним результатом.
Учасники зможуть почути 25+ реальних кейсів від клубів і федерацій, а також глобальних брендів. Долучитись до глибокого аналізу інновацій у sport-tech та AI-аналітиці. На нас чекають дискусії без фільтрів про гроші, факапи й культуру фанатства. А також очічує неймовірна можливість зав’язати партнерства у світі спортивних колаборацій.
Квитки вже у доступі за найкращими умовами — не пропусти early birds за посиланням.
Заряджайтесь. Готуйте бренд до старту. Побачимось на головному спортмаркетинг-колі 2025 року — Sport Marketing Marathon у Києві.