Користувачі Bumble розкритикували дейтинг-застосунок після того, як він помилково засудив безшлюбність, що змусило його вибачитися. Своєю нещодавньою спробою змінити імідж, яка включала ребрендинг, редизайн додатку та нову функцію «Перші кроки», компанія намагалася відреагувати на розчарування сучасними побаченнями і запевнила шанувальників, що «ми змінилися, щоб вам не довелося цього робити». На жаль, ця спроба справити враження виявилася невдалою.
Намагання компанії відстоювати розширення прав і можливостей жінок і кинути виклик застарілим нормам дейтингу провалилися, натомість викликавши критику. Білборди з такими посланнями, як «Обітниця безшлюбності — це не вихід» і «Ти не повинна відмовлятися від побачень і ставати черницею» швидко стали вірусними з неправильних причин: критики стверджували, що реклама тривіалізує вибір жінок і ганьбить тих, хто обирає безшлюбність.
Watching Bumble become the thing it always said it wouldn’t be is a damn trip. Those celibacy billboards are crazy. pic.twitter.com/AxHCbeBZRT
— MON 🍑🌈⚽️🖍 (@m_duwel) May 11, 2024
Реакція, що отримала в мережі назву «Bumble Fumble», була швидкою і запеклою, багато хто вказував на те, що кампанія виглядала нечутливою і зневажливою до особистого вибору, у тому числі тих, хто дотримується целібату або є частиною асексуальної спільноти.
#BumbleFumble pic.twitter.com/7m969ffW62
— Evil Kicheco (@kicheco) May 13, 2024
У відповідь на обурення, застосунок вийшов у соціальні мережі, щоб принести щирі вибачення. Компанія визнала: «Ми припустилися помилки. Наша реклама про безшлюбність була спробою схилитися до спільноти, розчарованої сучасним дейтингом, і замість того, щоб принести радість і гумор, ми ненавмисно зробили протилежне».
Bumble почав видаляти суперечливу кампанію і пообіцяв пожертвувати кошти організаціям, які підтримують жінок, маргіналізовані спільноти та тих, хто постраждав від жорстокого поводження.