Чорно-білий фільм New Balance розповів, яке значення для бренду має сірий колір
15 Тра 2024, 15:19

Чорно-білий фільм New Balance розповів, яке значення для бренду має сірий колір

Сірий колір має репутацію тьмяного та млявого, кольору корпоративних костюмів та поганої погоди.

Бренд спортивного взуття New Balance кинув виклик цьому сприйняттю у своєму новому фільмі «Grey Days», вказуючи на те, що деякі з найкращих речей у житті є сірими. Це стосується не лише улюблених моделей бренду, зокрема класичної 990, але й чорно-білої плівки, яка, звісно, наповнена спектром сірих відтінків.

Створений бруклінською агенцією American Haiku, «Grey Days» — це епізоди повсякденного життя, зняті у стилі lo-fi, інді-кінематографу, з веселими ракурсами та філософськими діалогами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Фільм об’єднав зірок зі світу музики (британський репер Dave), скейтбордингу (ветеран Ендрю Рейнольдс) та американського футболу (зірка НФЛ Чейз Янг), демонструючи охоплення різних культурних точок дотику.

Сцени зняті в семи однохвилинних епізодах, які об’єднані в один фільм, що демонструватиметься в кінотеатрах США та в Інтернеті. Кампанія також включає зовнішню рекламу та друковану рекламу в культовому скейтбординговому журналі Thrasher.

Розкажіть друзям про новину