Чорно-білий фільм New Balance розповів, яке значення для бренду має сірий колір
15 Тра 2024, 15:19

Чорно-білий фільм New Balance розповів, яке значення для бренду має сірий колір

Сірий колір має репутацію тьмяного та млявого, кольору корпоративних костюмів та поганої погоди.

Бренд спортивного взуття New Balance кинув виклик цьому сприйняттю у своєму новому фільмі «Grey Days», вказуючи на те, що деякі з найкращих речей у житті є сірими. Це стосується не лише улюблених моделей бренду, зокрема класичної 990, але й чорно-білої плівки, яка, звісно, наповнена спектром сірих відтінків.

Створений бруклінською агенцією American Haiku, «Grey Days» — це епізоди повсякденного життя, зняті у стилі lo-fi, інді-кінематографу, з веселими ракурсами та філософськими діалогами.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Фільм об’єднав зірок зі світу музики (британський репер Dave), скейтбордингу (ветеран Ендрю Рейнольдс) та американського футболу (зірка НФЛ Чейз Янг), демонструючи охоплення різних культурних точок дотику.

Сцени зняті в семи однохвилинних епізодах, які об’єднані в один фільм, що демонструватиметься в кінотеатрах США та в Інтернеті. Кампанія також включає зовнішню рекламу та друковану рекламу в культовому скейтбординговому журналі Thrasher.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео