У сміливій спробі здобути лояльність обідньої аудиторії Uber Eats переосмислив традиційний британський «meal deal» з омаром, томатними чипсами та 3-метровою сумкою для доставки.
Розширюючи свою нову комунікаційну платформу «When You’ve Done Enough», яка відзначає будь-які досягнення, що заслуговують на хвилину перепочинку, Uber Eats запустив Sandwich Studio — одноденну поп-ап подію у лондонському Поттерс-Філді, після чого ініціатива перейде в онлайн-формат з доставкою в Манчестері та Ліверпулі.
Лондонський поп-ап розміщено всередині гігантської фірмової сумки Uber Eats, а сама студія пропонує іронічно-розкішну інтерпретацію найвідомішого британського ланчу — сендвіча.

З 15 до 18 липня працівники Лондона, Манчестера та Ліверпуля зможуть скуштувати вишукані сендвічі від мішленівських шефів за ностальгічною ціною £3, а для учасників програми Uber One, які відвідають лондонський Sandwich Studio, сендвіч коштуватиме лише £2. Усі виручені кошти будуть передані на благодійність організації City Harvest.
Ця активація поєднує експериментальний маркетинг, партнерство з відомими кухарями та соціальну відповідальність, демонструючи еволюцію стратегії Uber Eats: приємно дивувати споживачів у звичних для них ситуаціях.