«Творчість не можна розчавити»: Samsung висміяв суперечливу рекламу Apple
16 Тра 2024, 17:04

«Творчість не можна розчавити»: Samsung висміяв суперечливу рекламу Apple

Samsung випустив рекламний ролик у відповідь на негативну реакцію на рекламу нового iPad Pro від Apple, де гідравлічний прес розплющив різноманітні речі.

У ролику показано жінку, яка ходить по темній кімнаті, де розкидані розбиті інструменти, сміття та забризканий фарбою стіл. Вона взяла частково зруйновану гітару і почала грати на ній, одночасно читаючи ноти з планшета Samsung Galaxy Tab S9.

У кінці ролика з’явилась фраза «Творчість не можна розчавити», що є натяком на нову рекламу Apple.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео