«Творчість не можна розчавити»: Samsung висміяв суперечливу рекламу Apple
16 Тра 2024, 17:04

«Творчість не можна розчавити»: Samsung висміяв суперечливу рекламу Apple

Samsung випустив рекламний ролик у відповідь на негативну реакцію на рекламу нового iPad Pro від Apple, де гідравлічний прес розплющив різноманітні речі.

У ролику показано жінку, яка ходить по темній кімнаті, де розкидані розбиті інструменти, сміття та забризканий фарбою стіл. Вона взяла частково зруйновану гітару і почала грати на ній, одночасно читаючи ноти з планшета Samsung Galaxy Tab S9.

У кінці ролика з’явилась фраза «Творчість не можна розчавити», що є натяком на нову рекламу Apple.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину