14 Тра 2024, 11:17

McDonald’s прибрав фірмову посмішку з коробок Хеппі Міл

McDonald’s UK запустив кампанію «The Meal», у рамках якої бренд прибрав посмішку з мільйонів коробок Хеппі Міл, щоб розпочати сімейні розмови про емоції під час Тижня обізнаності про психічне здоров’я (з 13 по 19 травня).

Багатоканальна кампанія, розроблена агенціями Ready10 та Leo Burnett, розпочалася після дослідження, проведеного на замовлення McDonald’s, яке показало, що майже половина (48%) британських дітей відчувають, що вони повинні бути щасливими весь час, навіть якщо вони цього не хочуть.

McDonald’s створив та розповсюдив 2,5 мільйона спеціальних коробок Хеппі Міл у понад 1400 ресторанів McDonald’s по всій країні. Обрані заклади також отримали наклейки, що демонструють різноманітні емоції, які відчувають діти, що дозволить їм розповісти про свої почуття, розмістивши наклейки безпосередньо на коробках.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кампанія була розроблена у партнерстві з програмою BBC «Children in Need», а спеціальний хаб був створений для того, щоб надати сім’ям доступ до цілої низки ресурсів для заохочення відвертих розмов про емоційне благополуччя з дітьми. Доступ до хабу можна буде отримати за допомогою QR-коду на коробках Хеппі Міл, а також через вебсайт McDonald’s і соціальні мережі.

Ролик кампанії показав важливість того, щоб діти відкрито висловлювали спектр емоцій, які вони відчувають, а також їх реакції на Хеппі Міл, у якому не було фірмової посмішки. Озвучував ролик легенда футболу і телеведучий Ріо Фердинанд.

Луїза Пейдж, керівниця відділу зв’язків зі споживачами та партнерства McDonald’s, сказала: «Ми знаємо, наскільки важливо сприяти відкритим розмовам про психічне здоров’я в сім’ях, і завдяки цій зміні на упаковці Хеппі Міл ми сподіваємося, що ще більше сімей долучаться до позитивних розмов про емоції та благополуччя дітей».

Ендрю Лонг та Джеймс Міллерс, виконавчі креативні директори Leo Burnett UK, зазначили: «Хеппі Міл об’єднує сім’ї, а для цього важливо, щоб ми були відкритими до всіх своїх емоцій. Використовуючи найвідомішу дитячу їжу в країні для донесення цього повідомлення, ми сподіваємося, що ця кампанія знайде відгук у сім’ях по всій країні та сприятиме важливим розмовам про психічне здоров’я дітей».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео