Вчора, 12 травня, в Україні відзначали День матері. У цей день українці висловлювали слова любові, поваги та вдячності своїм матерям. Українські бренди також приєдналися до привітань.
Редакція MMR пропонує добірку креативів на честь цього особливого дня:
Фандрейзингова платформа United24 нагадала про героїзм українських матерів:
Український бренд Rikky Hype згадав про особливу роль мами у житті кожного, а також підняв важливу проблему у суспільстві, з якою зустрічається багато молодих людей:
«материнство — це мудрість, відданість і ніжність, а ще надскладна праця, що залишається непомітною. також, часом це тема для цькування з боку суспільства, що торкається тем недостатньо гарного виховання, питань особистого характеру чи стану здоровʼя. і в цей день хочеться нагадати про толерантність та доречність коментарів для підняття особистих тем серед оточуючих, або навіть рідних», — зазначив бренд.
Український бренд BEOMDSGN запустив проєкт From Her Closet: BEOMDSGN х День матері, у рамках якого клієнти бренду поділилися, як їхні мами надихали їх та розвивали їх почуття стилю.
Крім того, відомі українські стилістки також поділилися своїми історіями про те, як їхній стиль формувався ще з самого дитинства.
Український бренд COOSH закарбував цінні моменти у памʼяті і проявив турботу до тих, хто кожного дня піклується про нас. Героїнями тематичної фотозйомки бренду стали працівниці COOSH та їх мами.
Зворушливий ролик косметичного бренду CRUMB довів, що мами знають перше слово, першу забиту колінку, першу любов своїх дітей.
У рамках спільного проєкту INTERTOP та Vogue Ukraine до Дня матері українські акторки Дарія Плахтій, Марина Кошкіна, Христина Федорак показати свої дитячі альбоми, світлини матусь та розповіли про те, як мами вплинули на їхній вибір професії та життєві погляди.
Український ювелірний бренд SOVA створив капсулу особливих кулонів до Дня матері та випустив чутливий ролик-привітання:
Бренд ексклюзивних подарунків ORNER показав, як за допомогою спеціальної чекової книжки, що здійснює бажання мам, можна провести час з мамою, а також здійснити її мрію.
Бренд взуття Ikos поділився світлинами своєї клієнтки з її донечками у взутті бренду.
Агенція HOSHVA PR & DGTL напередодні свята провела невеличке опитування серед своїх мам, у якому запитали, що вони знають про роботу своїх дітей. Вийшло цікаво, весело і тепло:
Зоозахисний рух UAnimals поділилася, якими дбайливими та турботливими можуть бути свійські тварини:
Компанія «Аптека Доброго Дня» підготувала зворушливий вітальний відеоролик до Дня матері. У зйомках взяли участь діти, які грали відвідувачів аптеки та фармацевтів. Перші шукали подарунки мамам, а другі — допомагали їх обрати.
Український бренд аромакосметики для тіла та волосся very very zen та бренд доглядової косметики для тінейджерів і тих, хто за крок до цього віку, teens only спеціально до Дня матері створили особливий музичний джингл “Take it easy” та випустили одноіменний дроп доглядової косметики.