Company Logo
  • Новини
  • Лонгріди
  • Персони
  • Рейтинги
    • Переможці Відповідальна країна 2025
    • Відповідальна країна 2025: усі проєкти
    • Переможці Конкурсу PR-кейсів 2024
    • Конкурс PR-кейсів 2024
    • Відповідальна країна 2024: переможці
    • Відповідальна країна 2024: усі проєкти
    • X-RAY 2024: переможці
    • X-RAY 2024: всі учасники
    • Переможці конкурсу PR-кейсів 2023
    • Конкурс PR-кейсів 2023
    • Переможці X-RAY 2023
    • Відповідальна країна 2023: результати
    • Відповідальна країна 2023: ренкінг
    • Рейтинг PR агентств
    • Рейтинг PR-директорів
  • UA
    • RU
В Україні В світі
  • Призначення
  • PR
  • Креатив
  • Маркетинг
  • Mobile
  • Digital
  • Дизайн
  • Медіа
  • Social media
  • Тренди
  • Новини
  • Лонгріди
  • Персони
  • Рейтинги
    • Переможці Відповідальна країна 2025
    • Відповідальна країна 2025: усі проєкти
    • Переможці Конкурсу PR-кейсів 2024
    • Конкурс PR-кейсів 2024
    • Відповідальна країна 2024: переможці
    • Відповідальна країна 2024: усі проєкти
    • X-RAY 2024: переможці
    • X-RAY 2024: всі учасники
    • Переможці конкурсу PR-кейсів 2023
    • Конкурс PR-кейсів 2023
    • Переможці X-RAY 2023
    • Відповідальна країна 2023: результати
    • Відповідальна країна 2023: ренкінг
    • Рейтинг PR агентств
    • Рейтинг PR-директорів
  • UA
    • RU
В Україні В світі
  • Головна
  • Новини
  • Новини в Україні

Новини в Україні

Тренди
Більше ніж open-space: як офіс компанії МХП стає осередком культури для своїх працівників
28 Бер 2024
Більше ніж open-space: як офіс компанії МХП стає осередком культури для своїх працівників
благодійність Відповідальна країна 2.0 війна МХП соціальна відповідальність соціальний проект Україна
Креатив
«Мені б таке»: статуї ожили у ролику українського мобільного оператора
28 Бер 2024
«Мені б таке»: статуї ожили у ролику українського мобільного оператора
Vodafone відеореклама рекламна кампанія рекламні ролики
Креатив
Український бренд одягу та Даша Астаф’єва об’єдналися для популяризації читання
28 Бер 2024
Український бренд одягу та Даша Астаф’єва об’єдналися для популяризації читання
Rikky Hype застосунок зірковий маркетинг інформаційна кампанія колаборація рекламна кампанія Україна
Тренди
«Люди з можливостями»: інформаційна кампанія на підтримку людей з інвалідністю
28 Бер 2024
«Люди з можливостями»: інформаційна кампанія на підтримку людей з інвалідністю
METRO Superhumans благодійність Відповідальна країна 2.0 війна інклюзивність соціальна відповідальність соціальний проект Україна
PR
Валерія Толочина, CMO MEGOGO: 5 ключових думок про комунікації в умовах невизначеності
28 Бер 2024
Валерія Толочина, CMO MEGOGO: 5 ключових думок про комунікації в умовах невизначеності
MEGOGO Валерія Толочина війна комунікації подкаст подкасти
Тренди
Прихильність до українського виробника зросла на 5%: споживчі тренди українців у 2024
28 Бер 2024
Прихильність до українського виробника зросла на 5%: споживчі тренди українців у 2024
Gradus Research дослідження дослідження споживачів опитування споживчі тренди
Креатив
КМФР 2024 представив перших членів міжнародного журі
27 Бер 2024
КМФР 2024 представив перших членів міжнародного журі
журі Київський Міжнародний Фестиваль Реклами КМФР креативна індустрія
Тренди
FAVBET патронує роту «Фаворит»
27 Бер 2024
FAVBET патронує роту «Фаворит»
FavBet FAVBET Foundation благодійність Відповідальна країна 2.0 війна соціальна відповідальність соціальний проект Україна
Креатив
Відтепер у Fortnite можна погуляти київським Майданом Незалежності
27 Бер 2024
Відтепер у Fortnite можна погуляти київським Майданом Незалежності
Fortnite United24 благодійність відео-ігри війна диджитал ігри Київ Україна
Дизайн
Фестиваль квір-кіно представив новий дизайн та анонсував безкоштовні абонементи для військових
27 Бер 2024
Фестиваль квір-кіно представив новий дизайн та анонсував безкоштовні абонементи для військових
Hexagon дизайн ЛГБТК+
Тренди
Відповідальна країна 2.0
26 Бер 2024
Відповідальна країна 2.0
Тренди
«Тварина не подарунок»: комунікаційна кампанія Club 4 Paws про відповідальність рішення адопції тварин
26 Бер 2024
«Тварина не подарунок»: комунікаційна кампанія Club 4 Paws про відповідальність рішення адопції тварин
Club 4 Paws Kormotech благодійність Відповідальна країна 2.0 війна соціальна відповідальність соціальний проект Україна
Тренди
Корпоративний проєкт «Підтримка обороноздатності України»: як Kernel допомагає військовим
26 Бер 2024
Корпоративний проєкт «Підтримка обороноздатності України»: як Kernel допомагає військовим
Kernel благодійність Відповідальна країна 2.0 війна соціальна відповідальність соціальний проект Україна
Тренди
200 млн грн для ЗСУ, співпраця з благодійними фондами, співробітники на фронті: як BROCARD допомагає наблизити Перемогу
26 Бер 2024
200 млн грн для ЗСУ, співпраця з благодійними фондами, співробітники на фронті: як BROCARD допомагає наблизити Перемогу
Brocard благодійність Відповідальна країна 2.0 війна соціальна відповідальність соціальний проект Україна
Тренди
Банк Кредит Дніпро та БФ «Здорове майбутнє» реалізували програми медичної та соціальної підтримки України
26 Бер 2024
Банк Кредит Дніпро та БФ «Здорове майбутнє» реалізували програми медичної та соціальної підтримки України
благодійний фонд благодійність Відповідальна країна 2.0 війна соціальний проект Україна
Маркетинг
Спідня білизна та верхній одяг бізнесу: як він має виглядати, щоб його купили
26 Бер 2024
Спідня білизна та верхній одяг бізнесу: як він має виглядати, щоб його купили
бізнес маркетинг
Тренди
«Курс на Незалежність»: проєкт з розвитку регіонального підприємництва, який підвищує економічний та соціальний потенціал України
26 Бер 2024
«Курс на Незалежність»: проєкт з розвитку регіонального підприємництва, який підвищує економічний та соціальний потенціал України
благодійність Відповідальна країна 2.0 війна соціальна відповідальність соціальний проект Україна
Тренди
«4.5.0. Нарешті вдома»: програма реінтеграції ветеранів Київстар
26 Бер 2024
«4.5.0. Нарешті вдома»: програма реінтеграції ветеранів Київстар
благодійність Відповідальна країна 2.0 війна Київстар соціальна відповідальність соціальний проект Україна
1 … 102 103 104 105 106 … 317
Популярне
  • COLLISTAR надихнув українських жінок розкрити внутрішню красу PARTNER
  • Для недоношених малюків створили наматрацник із запахом мами
  • ІAB MIXX Awards 2025 оприлюднив шорт-лист учасників конкурсу
  • Том Круз піднявся на дах кінотеатру для реклами нової частини «Місія нездійсненна»
  • Чи є українські бренди інклюзивними: дослідження Kantar Ukraine

Пориньте у цікаву тему

Digital
Mobile
PR
Social media
Дизайн
Креатив
Маркетинг
Медіа
Призначення
Тренди

MMR Events

MRKTNG марафон 2025
Підписатись на розсилку за темами
Company Logo
  • Лонгріди
  • Новини
  • Події
  • Новини ринку
  • Контакти
Ми у соцмережах
Ekonomika Logo Delo Logo Home Logo Womo Logo
Матеріали, відмічені знаком R і PARTNER публікуються на правах реклами. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.
© MMR. Усі права захищені
Політика конфіденційності Умови використання
Designed by
Vintage Agency Logo
Developed by
Deco Agency Logo