Razom Group анонсує нову управлінську структуру, що має забезпечити ефективне впровадження бізнес-моделей, цифровізацію процесів та підвищення операційної ефективності.
«Однією з ключових задач цього та наступного року для нас є трансформація групи відповідно до ринкових трендів і бізнес-цілей. Досягти цього ми зможемо через цифровізацію, стандартизацію процесів і зміцнення управлінської структури», — CEO & Managing partner Razom Group Арман Маткулов.
На посаду Chief Transformation Officer буде призначено Мілу Крутченко, яка очолює напрям Razom HUB на посаді Chief Strategy and Digital Officer вже понад 8 років. Вона відповідатиме за цифрову трансформацію бізнес-процесів всередині групи та розвиток технологічних рішень у роботі з клієнтами, зокрема автоматизацію, штучний інтелект і data-driven підходи.
«Цифрова трансформація виходить за межі окремих проєктів, медіа чи напрямків — це спосіб мислення та частина культурного коду компанії. Моя задача — інтегрувати інноваційні підходи, нові технології та командні інсайти, щоб оптимізувати процеси, підвищувати якість сервісу й технологічність наших продуктів», — Міла Крутченко, Chief Transformation Officer.
Усі баїнг-підрозділи Razom Group — Non-TV, TV buying, Digital Buying та PPC — відтепер будуть централізовані під керівництвом Chief Investment Officer. Цю нову посаду обійме Анна Братко, яка понад 8 років очолювала агенцію UM Ukraine і має глибоку експертизу у сфері медіа, маркетингу та комунікацій.
«Бізнес наших клієнтів стикається з новими викликами — від турбулентності ринку до зміни споживчих звичок. В таких умовах роль медіа змінюється: від постачальника охоплення до стратегічного партнера, з високим рівнем адаптивності та розуміння контексту. Ми фокусуємось на інтеграції інструментів, розробці інноваційних рішень та максимізації ефективності для клієнтів», — Анна Братко, Chief Investment Officer.