24 Тра 2024, 13:20

Місто Кременчук отримало власну бренд-айдентику

В Кременчуці розробили та представили бренд-айдентику міста, що відображає його унікальну ідентичність та стратегічне бачення розвитку міста. Представлена концепція втілює його історичну спадщину та інноваційний потенціал міста.

Проєкт реалізовано агенцією OCB Agency в рамках міжнародної програми «EU4Business», співфінансованої Європейським Союзом, урядом Німеччини та Німецькою агенцією з міжнародного співробітництва (GIZ). Ребрендинг Кременчука спрямований на підвищення впізнаваності міста як на національному, так і на міжнародному рівнях. Нова айдентика має на меті привернути інвестиції, покращити туристичні та бізнес-можливості.

В процесі розробки брендингу активно залучалась місцева громада, що дозволило створити айдентику, яка справді відображає дух і цінності міста. Були проведені опитування та інтерв’ю з підприємцями, краєзнавцями, студентами, мешканцями та гостями міста. Агенцією було зібрано відповіді 3167 респондентів та проведено десять глибинних інтерв’ю.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

За результатами опитувань, Кременчук вирізняється своєю промисловістю та підприємництвом, що визначають його як місто з великим економічним потенціалом. Водночас, його географічне розташування на берегах Дніпра та історична спадщина створюють чудові можливості для розвитку туризму. Містяни описують Кременчук як затишне, чисте та зелене місто, де добре розвинена інфраструктура сприяє комфортному життю.

Кременчук — це місто з глибокою історією, але вона частково залишається недослідженою. Ми вирішили розкрити увесь потенціал міста у новому дизайні, позиціонуванні та стратегії. Брендинг об’єднує в собі історію міста з сучасними амбіціями як логістичного, промислового та культурного хабу.
Кирило Онацький
OCB Agency

Головним елементом нової візуальної ідентичності Кременчука став логотип, який базується на гербі міста, відображаючи його основні елементи у вигляді контурів і геометричних фігур.

Окрім того, була розроблена система іконок для єдиного візуального стилю міста. Вони можуть використовуватися для навігації містом та створення опізнавальних знаків, які спрощуватимуть пошук зупинок або пам’яток міста.

Кременчук — місто, яке місцеві лагідно називають «кремінь». І це не випадково, адже характер міста та його жителів багато в чому нагадує цей міцний камінь, здатний витримати випробування долі. Але найбільшою силою міста є його люди: їхні ідеї, енергія та ентузіазм стають каталізаторами зростання в економіці, культурі, освіті. Ці цінності віддзеркалюються у новій ідентичності міста, підкреслюючи те, як його сприймають як вдома, так і далеко за його межами. ​​Ми невимовно вдячні авторам і партнерам проєкту за реалізацію, а також донорам, які повністю фінансували цей проєкт. Завдяки спільній роботі ми змогли дати місту голос, який він давно шукав.
Прошакіна Тетяна
заступниця директора КП «Інститут розвитку Кременчука»

Оновлену айдентику Кременчука влада міста використовуватиме для маркетингових ініціатив, що включатимуть рекламні кампанії, спеціальні події та партнерські програми з бізнесом та культурними установами. Мета полягає в тому, щоб зробити Кременчук місцем привабливим для проживання, роботи та відвідування.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео