24 Тра 2024, 12:29

Крафтова пивоварня випустила пиво, що розповідає про закинуті київські броварні

Бренд крафтового пива Varvar та організація «Мапа Реновації» випустили пиво Peanut & Vanilla Imperial Stout у лімітованих банках до Дня Києва.

На банках розміщений спеціальний QR, відсканувавши який, можна прочитати матеріал «Мапи Реновації» про старовинні і закинуті київські броварні.

«Як завжди, він міцний, тягучий, дуже горіховий, солодкуватий, з дрібкою солі», — розповіла команда.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Пиво можна придбати за посиланням за ціною 144 гривні. Частка з продажу пива піде на підтримку їхнього волонтерського руху «Мапи Реновації». 

Крім того, 26.05, у неділю, команда пропонує «прогулятися вуличками Києва від Золотих Воріт до бару Varvar, поговорити про історію та архітектуру, та закінчити дегустацією нового пива».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео