Команда Rakuten Viber запитала українців, чи нервують вони через непрочитані чати: як через вхідні повідомлення, так і через надіслані, що залишились без відповіді. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україні взяли участь понад 40 тисяч користувачів.
Результати опитування показали, що близько половини (49%) українців нервують, коли не отримують відповіді від близьких або друзів. Крім того, 16% опитаних переживають через відсутність зворотного звʼязку незалежно від того, кому саме писали. Ще 3% респондентів відчувають тривожність, коли ігнорують їхні звернення з робочих питань. Натомість 27% опитаних не зважають на повідомлення без відповіді, а 5% зовсім не знайоме це відчуття.
Відповіді на питання «Якщо ви відправили повідомлення, яке залишилось непрочитаним, чи починаєте нервувати?» розподілилися таким чином:
- Нервую, тільки якщо це хтось із близьких / друзів — раптом щось сталося — 49%;
- Не зважаю на це. У всіх різний темп життя та свої справи, дадуть відповідь пізніше — 27%;
- Так, переживаю, коли не отримую відповіді — 16%;
- Не знайоме це відчуття — 5%;
- Нервую, тільки якщо це стосується роботи — 3%.
Команда Rakuten Viber також запитала українців, чи відчувають вони тривожність від непрочитаних повідомлень у власних чатах. 37% опитаних не нервують, оскільки завжди моніторять важливі для себе розмови, а 20% — не звертають на це уваги. Крім того, 25% українців відчувають роздратування, а не тривожність, у таких випадках. Водночас 10% респондентів переживають, коли пропускають повідомлення. Решта 8% опитаних відчувають стрес, коли сповіщень про непрочитані повідомлення накопичується багато.
На питання «Чи відчуваєте ви тривожність від непрочитаних чатів?» відповіді розподілилися наступним чином:
- Не переживаю, адже я завжди моніторю важливі для себе чати — 37%;
- Не переживаю, але це часом дратує — 25%;
- Не звертаю на це уваги — 20%;
- Так, починаю переживати, коли пропускаю повідомлення — 10%;
- Переживаю лише тоді, коли їх велика кількість — 8%.
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>41 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.