23 Тра 2024, 15:56

EVA представила свій перший салон краси

Наприкінці квітня 2024 року найбільший український дрогері-ритейлер представив перший салон краси Beauty Salon by EVA на базі магазину нового формату EVA BEAUTY, що розпочав роботу у столичному ТЦ Respublika Park минулого грудня. 

Площа салону складає 26 м2 (при загальній площі магазину 643 м2). Він розділений на зону догляду за волоссям та косметологічний кабінет. Перукарська зона розрахована на одночасне обслуговування до 2 осіб. Клієнтам доступні послуги жіночої, чоловічої та дитячої стрижки, фарбування, укладання та догляду. Процедури виконуються переважно з використанням засобів офіційного партнера L`Oreal Professionnel. Укладання — за допомогою техніки еліт-класу від SteamPod та Dyson. Це чудова можливість не лише створити гарний образ, але й протестувати прилади та засоби, які можна придбати в EVA BEAUTY. 

Магазин EVA BEAUTY є офіційним дистриб’ютором SteamPod та Dyson, а також першою в Україні роздрібною точкою продажу засобів L`Oreal Professionnel та Matrix.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

«Для нас, як для підрозділу професійної косметики компанії L’Oreal, дуже важливо розвивати професійний сегмент та знайомити українських споживачів з нашими продуктами. На сьогодні відкриття нового формату магазину EVA BEAUTY це перший досвід продажу професійних засобів догляду за волоссям L’Oreal Professionnel та Matrix в преміум роздрібному магазині. Раніше бренди були доступні лише в салонах краси, профільних магазинах для перукарів та на авторизованих інтернет-майданчиках. Наявність в EVA BEAUTY салону, де професійні стилісти зможуть проконсультувати клієнтів щодо підбору та використання продукції, підсилює наші позиції, адже так споживач отримує максимальний ефект», — прокоментував комерційний директор підрозділу професійної косметики ТОВ «Лореаль Україна» Андрій Федоряка.

Перукарські послуги в Beauty Salon by EVA доступні за попереднім записом. Отримати базові косметологічні процедури можна в якості бонуса за виконання певних умов при здійсненні покупок. Також на базі салону для клієнтів магазину проводитимуть навчання експерти брендів, косметологи та дерматологи. 

«EVA пройшла трансформацію від найкращої подруги до експерта у питаннях краси та догляду. Паралельно ми розвиваємо і наших клієнтів. Перехід з масмаркет-засобів на професійні та преміальні має бути осмисленим. Тому ми запроваджуємо зони тестування шкіри та волосся, даємо змогу спробувати зразки косметики, пензликів, відчути на собі, як працюють преміальні прилади для створення укладок», — розповіла директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька

Інвестиції у відкриття Beauty Salon by EVA складають близько 44 000 USD. Загальні інвестиції у відкриття торгової точки формату EVA BEAUTY — 15,5 млн грн. 

Середній чек клієнта EVA BEAUTY на 173% більший, ніж у звичайному київському магазині EVA. Найпопулярніша категорія  товарів — декоративна косметика —– складає близько 25% від загальних продажів у штуках. Приблизно по 20% припадає на догляд за обличчям і тілом, догляд за волоссям та парфуми. Решту (близько 15%) займають панчішні вироби, чоловічі товари та дитяча група. 76% продажів припадають на покупців, що є учасниками спеціальної дисконтної програми лояльності магазину (діє виключно у EVA BEAUTY). З моменту відкриття (23.12.2023) кількість унікальних клієнтів склала понад 40 000 осіб.

Конверсія (відсоток відвідувачів, які здійснили покупку) складає 35%.

«При цьому, як ми бачимо на практиці, дуже часто магазин відвідують, наприклад, родини. Тобто приходять двоє-троє людей і хтось один здійснює покупки на всіх. Тож ми сміливо можемо говорити про реальну конверсію близько 60%, і це — просто WOW-результат», — зауважує Василина Петлицька

Ще один EVA BEAUTY з салоном в компанії планують відкрити у Львові протягом липня. Активність подальшого розвитку формату залежить від наявності відповідних локації у топових ТРЦ великих міст.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео