23 Тра 2024, 16:11

FFFACE.ME представила напівцифрову колекцію джинсів

Українська студія FFFACE.ME представила першу у світі напівцифрову колекцію джинсів. Лінійка містить 5 моделей, кожна з яких супроводжується унікальною цифровою сутністю.

Окрім цікавого дизайну, колекція пропонує клієнтам доступ до ексклюзивних цифрових режимів через сканування QR-коду, що дозволяє легко створювати унікальний і помітний контент для соціальних мереж.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений FFFACE.ME (@ffface.me)

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Це перший в історії індустрії випуск, у якому цифровий режим не реалізується за допомогою технології відстеження цілей. У створенні цих режимів студія відійшла від звичайного додавання 3D-елементів, обравши активацію текстури одягу.

«Напівцифрова колекція джинсів є першою у своєму роді, привертаючи увагу як онлайн, так і офлайн. Це саме те, чого ми очікуємо від сучасного одягу, — сказав CEO FFFACE.ME Дмитро Корнілов. — Ми зрозуміли, що ігнорувати фізичний аспект життя людини — це хибний напрямок. І хоча цифрова реальність стала важливою частиною нашого життя, наші фізичні тіла все ще потребують фізичного компоненту в моді. Ми демонструємо, що хоча наше майбутнє лежить у змішаній реальності, майбутнє моди — у фіджитальності. Тому ми маємо винаходити не просто цифровий одяг, а одяг, який поєднує обидві реальності».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео