23 Тра 2024, 13:30

Громадський транспорт України забрендували фотоісторіями постраждалих від торгівлі людьми

Комунікаційна агенція plusone social impact і Представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні запустили третю — регіональну — хвилю інформаційної кампанії «Тобою скористалися».

«Тобою скористалися» — це кампанія щодо протидії експлуатації та торгівлі людьми. Її мета — підвищити обізнаність українців про можливі ризики та запобігти їм. 

В умовах війни та вимушеної міграції кількість людей, що потрапляють у ситуації експлуатації і торгівлі людьми лише зростає. І постраждати може кожен. Тільки за 2023 рік МОМ надала допомогу 374 постраждалим від торгівлі людьми, з яких 23% були внутрішньо переміщеними особами. Ще 663 людини постраждали від трудової експлуатації. 

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Саме тому у 2024 році кампанія розширила свою географію на регіони. Аби охопити якнайбільше людей, команда проєкту вирішила задіяти ефективне креативне рішення — брендування громадського транспорту, а також одного потягу Інтерсіті.

Йдеться не про стандартні листівки в салонах, а зовнішнє оздоблення тролейбусів, трамваїв, автобусів та потягу фотографіями, які розповідають історії постраждалих від найбільш поширених форм експлуатації. Такий формат допомагає напряму звертатися до аудиторії, адже тисячі містян користуються громадським транспортом щодня.

Це перша подібна кампанія в Україні. Зазвичай брендування транспорту використовують у комерційних проєктах, однак, працюючи з такими складними темами, як експлуатація, важливо задіювати різні канали комунікації, що привертають увагу людей. Дослідження свідчать: більшість переконані, що ніколи не постраждають від торгівлі людьми, і що це ніяк їх не стосується. Ми ж показуємо реальні історії постраждалих, які люди бачать на власні очі. І це сильний емоційний прийом, що здатний змінити сприйняття проблеми.
Маргарита Клещаєва
партнерка plusone social impact

На додаток до фотоісторій зовні і всередині транспорту розміщені контакти Національної гарячої лінії з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів 527 та Урядової гарячої лінії з протидії торгівлі людьми та насильства 15-47, а також посилання на сайт

Кампанія «Тобою скористалися» стартувала у 2022 році з серії інформаційних матеріалів та відеороликів. У 2023 році в межах кампанії було забрендовано поїзд метро. Третя хвиля кампанії стартувала у травні і охопить такі міста, як Івано-Франківськ, Вінниця, Львів, Одеса, Рівне, Полтава, Тернопіль, Ужгород, Чернігів, Хмельницький.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео