Як монетизувати TikTok у 2025 році: 9 способів
30 Чер 2025, 16:39

Як монетизувати TikTok у 2025 році: 9 способів

Якщо ви ігноруєте TikTok у 2025 році, ви відстаєте. З майже 2 мільярдами активних користувачів щомісяця, TikTok став провідною соцмережею для креаторів та SMM-менеджерів.

Якщо ви хочете розширити свою присутність у TikTok, отримувати стабільний дохід і просувати свій бренд, ця стаття продемонструє 9 різних способів монетизації вашого TikTok-акаунту.

1. Приєднайтеся до програми TikTok Creator Rewards

Раніше відома як TikTok Creator Fund, мережа створила програму Creator Rewards — вдосконалену функцію винагород для креаторів, яка дозволяє монетизувати контент.

Щоб зареєструватися в програмі, ви повинні відповідати таким вимогам:

  • бути віком від 18 років;
  • мати щонайменше 10 000 підписників.
  • мати щонайменше 100 000 переглядів відео за останні 30 днів.
  • контент повинен бути високої якості та оригінальним.
  • опубліковані відео повинні тривати щонайменше одну хвилину та відповідати місії TikTok щодо натхнення глядачів радістю та креативністю.
  • проживати в одній з країн: США, Велика Британія, Франція, Німеччина, Японія, Південна Корея або Бразилія.
  • ваш обліковий запис не повинен мати історії порушень Правил спільноти та Умов надання послуг.

Ця програма винагороджує преміум-контент-креаторів, заохочуючи креативність і високий потенціал доходу. Винагорода розраховується на основі кваліфікованих переглядів і винагороди за 1000 кваліфікованих переглядів (RPM). Більш детальну інформацію можна знайти на вебсайті TikTok.

2. Співпрацюйте з брендом або креатором

На TikTok Creator Marketplace ви можете знайти бренди та креаторів для потенційного партнерства в створенні контенту. Високоякісні спонсорські програми та маркетингові кампанії з залученням інфлюенсерів можуть бути успішними на TikTok, приносячи обом сторонам дохід і популярність. Партнерство з інфлюенсером або TikTok-креатором може підвищити показник переглядів реклами бренду на 193%.

Існують також деякі вимоги для приєднання, які включають наступне:

  • бути віком не менше 18 років;
  • мати особистий (або творчий) обліковий запис (бізнес-акаунти не підходять);
  • мати понад 100 000 підписників;
  • завантажити щонайменше 3 відео за останні 28 днів;
  • отримати понад 100 000 лайків на свої відео за останні 28 днів;
  • проживати в одній з 24 країн, де доступний TikTok Creator Marketplace.

Перевірте свою відповідність вимогам і подайте заявку в Creator Marketplace в застосунку TikTok або TikTok Studio. Креатори можуть подавати заявки на відкриті кампанії, а бренди можуть безпосередньо запрошувати креаторів до співпраці.

3. Скористайтеся партнерським маркетингом

Багато брендів запустили партнерські програми, щоб креатори могли заробляти гроші на просуванні продуктів. Наприклад, програма Amazon Associates та партнерська програма Shopify. Існує також безліч партнерських майданчиків, які поєднують бренди та креатори. Популярні платформи включають Impact, Rakuten Advertising, ClickBank, CJ Affiliate та ShareASale.

Партнерський маркетинг на TikTok дозволяє креаторам унікально просувати свої продукти завдяки функціям покупок, посилань та інтерактивних функцій.

4. Відкрийте TikTok Shop

Власники бізнесу та інтернет-магазини можуть створити TikTok Shop для прямих продажів у застосунку. TikTok співпрацює з декількома платформами електронної комерції, такими як Shopify, Squarespace, Wix та іншими, тож тепер ви можете продавати товари безпосередньо через застосунок.

Вимоги для створення магазину:

  • перебувати на території США;
  • бути віком не менше 18 років;
  • мати дійсний паспорт США, водійське посвідчення або посвідчення особи штату;
  • використовувати номер телефону та електронну адресу, пов’язані з вашим TikTok Shop;
  • точну назву магазину;
  • інформацію про податки;
  • банківську інформацію.

Ось повний список інтеграцій TikTok Shop для продавців та вебсайтів.

Ось кілька основних порад щодо просування ваших продуктів:

  • Оптимізуйте свій каталог і продукти для TikTok. Переконайтеся, що посилання на ваш магазин TikTok є у вашій біографії. Ваш магазин повинен бути організованим і спочатку демонструвати ваші популярні товари. Продукти повинні мати чіткий опис із якомога більшою кількістю деталей.
  • Публікуйте дописи про ваш TikTok Shop. Створюйте оригінальний високоякісний контент для просування ваших продуктів або послуг. Аудиторії подобаються автентичні, зрозумілі відео, які орієнтовані на ключові проблеми або бажання.
  • Демонструйте свої товари в послідовних дописах і прямих ефірах. Будьте креативними у своїх промоціях і діліться особистим досвідом. Гумор, приклади з реального життя та результати, ймовірно, знайдуть відгук у користувачів.
  • Додайте чіткі заклики до дії (CTA) до своїх підписів та описів, щоб збільшити трафік і заохотити глядачів до певних дій.

5. Збирайте чайові або пожертви під час прямих ефірів

Креатори контенту та бренди можуть заробляти чайові від пожертв шанувальників під час прямих ефірів. Глядачі можуть залишати віртуальні подарунки та монети на публікаціях креаторів та під час прямих ефірів, які можна обміняти на діаманти — цифрову валюту TikTok.

Вимоги для збору діамантів включають:

  • проживати в країні, де доступні діаманти;
  • бути віком від 18 років;
  • мати право на функції, що дозволяють збирати діаманти;
  • мати обліковий запис з доброю репутацією, який відповідає Правилам спільноти та Умовам надання послуг.

6. Запускайте рекламу в TikTok

Як третя за популярністю соціальна мережа в світі після Facebook та Instagram, TikTok має величезні охоплення. Реклама тут може бути потужним каналом продажів, з безперебійним досвідом використання застосунку та імпульсивною аудиторією.

Кампанії TikTok можуть підвищити продажі та впізнаваність бренду в застосунку, особливо, якщо використовуються високоякісні та привабливі відеоматеріали.

7. Продавайте цифрові продукти або послуги

Продаж продуктів можливий і без запуску рекламної кампанії. Посилання в публікаціях і біографії TikTok дозволяють компаніям залучати трафік і інформувати аудиторію про свої цифрові продукти або послуги.

Інструменти для посилань у біографії, такі як Linktree, Metricool і Stan Store, пропонують настроювані сторінки посилань. Креатори та бренди можуть просувати кілька продуктів і URL-адрес на одній сторінці, з можливістю додавання фірмових зображень, кольорів, логотипів і шрифтів.

8. Пропонуйте ексклюзивні підписки на контент

TikTok розширив свою програму підписки на контент, дозволивши креаторам, які відповідають вимогам, ділитися з підписниками приватними каналами комунікації, ексклюзивним контентом, ідентифікаторами спільноти та персоналізованими бонусами.

Критерії для отримання права на підписку:

  • креатори повинні бути віком не менше 18 років;
  • мати обліковий запис з доброю репутацією та щонайменше 10 тис. підписників;
  • мати 100 тис. переглядів відео за останній календарний місяць;
  • відповідати конкретним вимогам для TikTok LIVE.

Креатори можуть перевірити свою відповідність вимогам у TikTok Studio у розділі «Монетизація». Підписки TikTok включають три рівні, що дозволяє креаторам пропонувати кілька варіантів пакетів.

9. Спробуйте UGC

UGC-контент стає все більш популярним на TikTok завдяки своїй автентичності. Хоча традиційний UGC не був платним, бренди створили UGC-маркетинг, щоб винагороджувати справжніх клієнтів.

Для креаторів-початківців створення професійного портфоліо, яке демонструє вашу роботу брендам, має більше шансів привести до співпраці. Це також дозволяє креаторам встановлювати справедливі ціни та демонструвати свій нішевий талант.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео