21 Сер 2024
Influencer marketing: як брендам організувати ефективну співпрацю з блогерами
15 Сер 2024
Розважальний контент та диджитал-тренди: як аудиторія адаптувалася на третій рік повномасштабної війни
13 Сер 2024
Bold storytelling: як бренди можуть перемогти конкурентів за допомогою сміливих історій 
12 Сер 2024
Ребрендинг: 7 неочікуваних викликів, з якими може зіткнутись компанія
10 Сер 2024
Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
08 Сер 2024
Павло Мусін, [squád]: «Невелика компанія з прогнозованим оборотом в $600 000 на рік — серйозна заявка»
07 Сер 2024
Як правильно вимірювати та оцінювати ефективність бізнес-комунікацій: ключові думки експертів
05 Сер 2024
ТОП 5 корисних функцій української платформи кіно та телебачення Київстар ТБ
02 Сер 2024
Басейн, незручний стілець, гострі перці. Ретроспектива тижня з Дмитром Горбенко
01 Сер 2024
Що бісить? Антон Тимошенко про недостендап та «ти ж комік, пожартуй»
31 Лип 2024
Редакція MMR рекомендує: добірка липня 
30 Лип 2024
Осуд за помилки та розчаровані митці: розвінчення міфів про копірайтерів