The One Show 2025: володарі Золотого олівця
15 Тра 2025, 16:54

The One Show 2025: володарі Золотого олівця

Оголошені володарі однієї з найпрестижніших у світі нагород в області реклами, дизайну та цифрового маркетингу The One Show 2025.

Представлення переможців відбулося напередодні завершення Creative Week 2025 на гала-церемонії нагородження The One Show 2025, де були оголошені переможці у номінаціях Best of Show, Best of Discipline, спеціальні нагороди та нагорода року.

Нагадаємо, що також були оголошені переможці 104-ї щорічної церемонії нагородження ADC. Добірку робіт можна переглянути тут.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Володарі Золотого олівця:

  • Агентство FCB New York очолило список переможців з 55 країн на The One Show 2025, отримавши 35 Золотих олівців.

28 Золотих олівців вона отримала за ролик «Spreadbeats» для Spotify. Серед них по п’ять у категоріях Design & Interactive, Online & Mobile, три у категорії Direct Marketing, по дві у категоріях «Брендовані розваги», Branded Entertainment, Creative Use of Data, Experiential & Immersive, Moving Image Craft & Production, Music & Sound Craft та Public Relations, а також по одній у категоріях Creative Use of Technology, Film & Video та Radio & Audio-First.

Решта сім золотих нагород FCB New York отримало за проєкт «Lap of Legends» для пивного бренду Michelob ULTRA від компанії AB InBev, у тому числі три в категорії Creative Use of Technology, а також по одній у категоріях Branded Entertainment, Creative Use of Data, Experiential & Immersive та Interactive, Online & Mobile.

  • Агентство Circus Grey Peru разом з Apoyo Comunicación Peru Lima, LLYC Lima та DINAMO Lima отримало дев’ять Золотих олівців за роботу «Sightwalks» для виробника цементу UNACEM, у тому числі по три в категоріях Health & Wellness та Out of Home, а також по одному в категоріях Design, IP & Product Design та Cultural Driver.
  • Агентство Area 23 разом з Bro Cinema Lisbon, Sonido Lisbon та Ars Thanea Warsaw отримало чотири золоті нагороди за кампанію «Magnetic Stories» для компанії Siemens Healthineers, що спеціалізується на медичних технологіях — по одній у Branded Entertainment, Music & Sound Craft, Pharma та Radio & Audio-First — і дві за фільм «Impossible Journey» для Aster, обидві в категорії Design.
  • Агентство DAVID Madrid отримало шість Золотих олівців, у тому числі п’ять за роботу з FAR Media Madrid і Deseif Films Madrid за ролик «Meet Marina Prieto» для JCDecaux, два в категорії Out of Home, по одному в категоріях Creative Effectiveness, Direct Marketing та Public Relations.
  • Шість золотих олівців також у агенції Energy BBDO за роботу з Webcore Games São Paulo, Flutu Music São Paulo та Druid Creative Gaming São Paulo над проєктом для організації з контролю над зброєю Change the Ref «The Final Exam». Вона отримала дві золоті нагороди в категорії Gaming та по одній у категоріях Branded Entertainment, Experiential & Immersive та Public Relations.

Серед інших переможців — McCann London з п’ятьма роботами, по чотири — Apple Cupertino, Klick Health та Ogilvy Singapore, по три — Dentsu Digital, Serviceplan Germany, Squarespace, TBWA\Media Arts Lab та Wieden+Kennedy Portland.

Усіх переможців One Show 2025 можна переглянути тут.

Розкажіть друзям про новину