Вакансія мами та квітучі десерти: добірка креативів до Дня матері
10 Тра 2025, 11:31

Вакансія мами та квітучі десерти: добірка креативів до Дня матері

У другу неділю травня всі українські діти вітають мам з їхнім днем: дарують квіти, а також висловлюють подяку найріднішій людині за підтримку та любов.

Українські бренди також не стоять осторонь: вони створюють кампанії та ініціативи, у яких відзначають невтомну працю мам та їхню безумовну любов до дітей.

Напередодні свята редакція MMR створила добірку креативів до Дня матері.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Лінія магазинів EVA оновила свій логотип на честь свята.

Ювелірний дім SOVA взяв інтерв’ю у дітей своїх співробітників, щоб дізнатися, як кожен з них бачить свою маму.

Також діти подарували своїм мама «прикраси» — власноруч намальовані шедеври з любов’ю, які з’явлилися на великих екранах міст України із посланням «Мамо, ти моє ❤️».

Milk Bar cтворила галявину квітучих бенто, букети тістечок і торти, в які додали ніжність, вдячність і щемкі слова мамам, котрі нам складно часом підібрати.

Команда FEELtrd від «Сільпо» створила особливу серію дріп-кави, що дарує привід для щирості. На кожному пакетику — запитання, яке допомагає зупинитися і поговорити з мамою про важливе.

Бренд взуття, сумок та одягу Kachorovska запросив дітей своїх колег на один день стати мамами — посидіти на їхніх місцях та виконати їхню роботу.

Бренд шкарпеток Dodo Socks підготував дві нові пари, натхнені турботою, ніжністю й маленькими радощами життя.

Мережа супермаркетів Varus cтворила донат-сердечко, яке втілює материнську любов.

Бренд трикотажного одягу RITO презентував ніжний відеопроєкт про родинний зв’язок, пам’ять і тепло, що передається від мами до доньки.

Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry представив кампейн «MOM WOW» за участі українок, які досягли успіху як у професії, так і у материнстві. Героїнями роликів стали засновниця бренду JUL Юлія Логвін, правозахисниця Інна Мірошниченко та засновниця бренду Guzema Fine Jewelry Валерія Гузема.

Укрпошта представила до свята поштову мініатюру «До Дня матері. Я живу тобою…» на честь українських жінок, які виховали націю незламних.

Бренд одягу JUL презентував відео з арттерапевткою та майстринею з вишивки Оленою Смерекою про складнощі материнства і не тільки.

Сайт з пошуку роботи Work.ua розмістив незвичайну вакансію, у якій йдеться, що товариство з додатковою відповідальністю «Мама» шукає фахівчиню, яка має навички менеджерки з розвитку, няні, шеф-кухарки та ще низки посад. У такий спосіб компанія нагадує та привертає увагу до проблеми поєднання материнства й роботи.

Всеукраїнський центр воєнної травми Superhumans Center поговорив зі своїми пацієнтами про прийняття, підтримку та безумовну любов мам до своїх дітей.

Бренд одягу CHER’17 створив зворушливі послання до мам, у яких подякував за турботу та підтримку.

Кондитерська Honey нагадала, що мама — наш перший ChatGPT.

Бригада «Азов» створила портрети матерів, що самі стали до строю та вийшли на позиції.

Бренд одягу COOSH запросив дітей намалювали речі з їхніх колекцій так, як вони їх бачать — яскраво, креативно й по-своєму.

Укрзалізниця перейменувала всі поїзди на честь залізничниць, чиї діти захищають всіх українців в лавах Сил оборони України, тих, хто віддав своє життя, а також тих, хто перебуває в полоні.

Агенція Promodo пофантазувала, що, якби мами на день замінили їх в офісі.

Сервіс доставки Glovo зазирнув в замовлення — і побачив ті самі дрібнички, що кричать про справжню турботу.

Розкажіть друзям про новину