У другу неділю травня всі українські діти вітають мам з їхнім днем: дарують квіти, а також висловлюють подяку найріднішій людині за підтримку та любов.
Українські бренди також не стоять осторонь: вони створюють кампанії та ініціативи, у яких відзначають невтомну працю мам та їхню безумовну любов до дітей.
Напередодні свята редакція MMR створила добірку креативів до Дня матері.
Лінія магазинів EVA оновила свій логотип на честь свята.

Ювелірний дім SOVA взяв інтерв’ю у дітей своїх співробітників, щоб дізнатися, як кожен з них бачить свою маму.
Також діти подарували своїм мама «прикраси» — власноруч намальовані шедеври з любов’ю, які з’явлилися на великих екранах міст України із посланням «Мамо, ти моє ❤️».
Milk Bar cтворила галявину квітучих бенто, букети тістечок і торти, в які додали ніжність, вдячність і щемкі слова мамам, котрі нам складно часом підібрати.
Команда FEELtrd від «Сільпо» створила особливу серію дріп-кави, що дарує привід для щирості. На кожному пакетику — запитання, яке допомагає зупинитися і поговорити з мамою про важливе.
Бренд взуття, сумок та одягу Kachorovska запросив дітей своїх колег на один день стати мамами — посидіти на їхніх місцях та виконати їхню роботу.
Бренд шкарпеток Dodo Socks підготував дві нові пари, натхнені турботою, ніжністю й маленькими радощами життя.
Мережа супермаркетів Varus cтворила донат-сердечко, яке втілює материнську любов.
Бренд трикотажного одягу RITO презентував ніжний відеопроєкт про родинний зв’язок, пам’ять і тепло, що передається від мами до доньки.
Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry представив кампейн «MOM WOW» за участі українок, які досягли успіху як у професії, так і у материнстві. Героїнями роликів стали засновниця бренду JUL Юлія Логвін, правозахисниця Інна Мірошниченко та засновниця бренду Guzema Fine Jewelry Валерія Гузема.
Укрпошта представила до свята поштову мініатюру «До Дня матері. Я живу тобою…» на честь українських жінок, які виховали націю незламних.
Бренд одягу JUL презентував відео з арттерапевткою та майстринею з вишивки Оленою Смерекою про складнощі материнства і не тільки.
Сайт з пошуку роботи Work.ua розмістив незвичайну вакансію, у якій йдеться, що товариство з додатковою відповідальністю «Мама» шукає фахівчиню, яка має навички менеджерки з розвитку, няні, шеф-кухарки та ще низки посад. У такий спосіб компанія нагадує та привертає увагу до проблеми поєднання материнства й роботи.

Всеукраїнський центр воєнної травми Superhumans Center поговорив зі своїми пацієнтами про прийняття, підтримку та безумовну любов мам до своїх дітей.
Бренд одягу CHER’17 створив зворушливі послання до мам, у яких подякував за турботу та підтримку.
Кондитерська Honey нагадала, що мама — наш перший ChatGPT.
Бригада «Азов» створила портрети матерів, що самі стали до строю та вийшли на позиції.
Бренд одягу COOSH запросив дітей намалювали речі з їхніх колекцій так, як вони їх бачать — яскраво, креативно й по-своєму.
Укрзалізниця перейменувала всі поїзди на честь залізничниць, чиї діти захищають всіх українців в лавах Сил оборони України, тих, хто віддав своє життя, а також тих, хто перебуває в полоні.
Агенція Promodo пофантазувала, що, якби мами на день замінили їх в офісі.
Сервіс доставки Glovo зазирнув в замовлення — і побачив ті самі дрібнички, що кричать про справжню турботу.
Сьогодні день мами 💙
— Kyivstar (@TwiyKyivstar) May 11, 2025
Лагідно нагадуємо їй написати, а краще запросити у гості 🫂 pic.twitter.com/pQLxpouYce