День вишиванки: креативи та привітання від українських брендів
15 Тра 2025, 14:24

День вишиванки: креативи та привітання від українських брендів

У цей день весь світ одягнувся святково. Бо як інакше — сьогодні, День вишиванки, час, коли навіть корпоративний брендбук трохи підшивають хрестиком. Вишиванка — це не просто вбрання, а statement: про ідентичність, про свободу, про те, що ми — є.

І поки українці публікують свої святкові фото, бренди не пасуть задніх — одягають лого у вишиванки, готують ситуативи, і, звісно, ловлять охоплення. MMR зібрав найцікавіші з них — дивимось, надихаємось і шануємо своє.

Вже за доброю традицією українські компанії оновлюють свої логотипи до свята.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Ощадбанк запропонував створити власну вишиванку, поєднавши останню цифру своєї банківської картки та першу літеру свого регіону.

Мережа супермаркетів АТБ одягнула свій супермаркет у вишиванку на честь свята.

ТРЦ Gulliver також прикрасив свій фасад вишиванкою.

Бренд шкарпеток Dodo Socks запропонував перехожим відгадати орнаменти вишиванок з різних регіонів України.

Бренд одягу Must Have разом із лекторкою з тем української історії та культури Марʼяною Гірняк підготували факти про українську вишиванку.

Виробник турнікетів SICH презентував лімітовану серію з традиційним орнаментом. Кожен елемент має значення: прямий хрест — оберіг від зла? дубове листя з жолудями — символ сили й мужності, а зірка Алатир — захист від хвороб, слабкості та недобрих намірів.

Rozetka пофантазувала над своєю кастомізованою сорочкою і вишила свого маскота Посміхуна.

Стратком ЗСУ створив власний дизайн сорочки, вишитої окопами — традиційний український візерунок на вишиванці стилізований під лінію укріплень.

Мережа супермаркетів NOVUS розповіла про символіку орнаментів Київщини.

Бренд виняткових речей Gunia Project переосмислив символіку старовинних українських рушників 50–60-х і створив колекцію НАЇВ — пташки, серця й квіти з тканини ожили у кераміці.

«ЕКО МАРКЕТ» «вишила» справжній візерунок вишиванки з продуктів, які можна знайти в супермаркетах мережі.

Нова пошта пофантазувала і приміряли на свої коробки традиційні українські сорочки.

Фокстрот показав, як би виглядала його форма, якби була вишиванкою.

Розкажіть друзям про новину