14 Лют 2024, 12:27

Валентинки від тварин, кіт-купідон та любов до ЗСУ: добірка привітань брендів з Днем закоханих

Весь світ заполонили серця, купідони, іграшки та солодощі, адже сьогодні День закоханих. Українські бренди також висловлюють свою щиру любов до клієнтів за допомогою креативних ініціатив.

Саме тому редакція MMR пропонує добірку з валентинок, романтичних роликів та іншого від брендів на честь Дня святого Валентина:

Благодійна платформа United24 вирішила зізнатися у коханні та подякувати донорам зі всього світу.

Однією з найкращих комунікацій до Дня закоханих, мабуть, стануть валентинки від агенції Platfor.ma, які вона присвятила ЗСУ, медикам та іншим суперлюдям.

UAnimals закликав до Дня закоханих створити спільний збір для допомоги тваринам на святковій платформі організації.

Команда також поділилася валентинками від тварин, яким допомогли пожертви, репости, волонтерська праця чи свідомі вибори на користь гуманності.

monobank зустрів День закоханих «по-моновськи»: користувачі побачать кота-купідона після переказів на картки та на наших платіжних сторінках еквайрингу, а також усі, хто напише комент з ❤️ під час переказу на картку — сьогодні та завтра отримають шапку кота у формі серденька.

Ощадбанк створив за допомогою ШІ валентинки, які допоможуть поділитися своїми почуттями.

Forbes Ukraine зізнався у коханні українському бізнесу та створив підбірку українських лавмарок, які часто можна зустріти на сторінках видання. Наприклад: Love is… коли на банках моно збирають мільярди донатів, коли отримуєш передбачення від Сільпо.

У День всіх закоханих MEGOGO також зізнався у своїх почуттях.

У чеках мережі VARUS в останні тижні з’явились милі нагадування про те, що: «Любов це… коли ви різні за смаками, але разом ідеальне поєднання». Клієнтів запрошували до магазинів за інгредієнтами для святкової вечері або сніданку, а, щоб полегшити задачу, були приготовлені вже готові пари товарів. Їх також познайомили із українськими поетами клієнтів, попросивши їх зачитати вірші про кохання своїм половинкам

Напередодні дня всіх закоханих мережа Епіцентр випустила нову рекламну кампанію, головною зіркою якої став пухнастий кіт Амур. Амур, одягнений у крихітні крила Купідона, пускає стріли любові з лука, аби надихнути людей на романтичні покупки. Його пухнасті чари не оминають нікого: закохуються й молоді пари, й сімейні люди, й навіть одинокі серця.

У День прийняття себе та напередодні Дня всіх закоханих команда українського бренду одягу COOSH встановили поп-ап фотобокс у центрі столиці, де всі охочі можуть зробити безкоштовні моментальні фотографії.

Мережа салонів краси G×Bar у день, коли всі діляться любов’ю з оточуючими людьми, нагадала про любов до себе: «Взяти day off, коли потребуєш, і не сварити себе за це. Дякувати за компліменти, бо ти справді класно виглядаєш! І так, зовсім не треба казати щось схоже у відповідь. Турбуватися про власний стан, бо він — завжди у пріоритеті».

Про любов до себе також нагадав і український бренд TRYMATY, створивши серію роликів де дівчата поділилися, якими вони себе люблять.

Український бренд INTERTOP поставив найцікавіші запитання про любов дітям. Вийшло дуже миле відео:

Український бренд взуття Ikos поділився історіями кохання 11 пар, які складають взуттєву сім’ю бренда.

Український ювелірний бренд SOVA у чарівному ролику поділився історією кохання, «яка збиває з ніг своєю потужною енергетикою та заряжає своїм потоком запалу та закоханості».

Бренд ексклюзивних подарунків ORNER показав варіанти ідеальних побачень, звичайно ж із своїми товарами.

Київська крафтова пончечна Ponchyk boy створила спеціальний пончик із символічним ім’ям Валентин у формі серця та вершковим крем чизом всередині.

Мережа супермаркетів «Сільпо» запитала у своїх клієнтів, як би вони описали стосунки на прикладі своїх смаколиків. Наприклад: «Ти та людина. для якої хочеться чистити мандаринки».

Крім того, мережа запропонувала свої послуги в організації освідчення своїх коханій людині.

Be-it Agency нагадала про те, що любов — це підтримка та допомога іншим, особливо у такий важкий час.

Команда ARTJOKER поділилася власною версією Love is…, робочою версією.

Найулюбленіші товари клієнтів мережі заправок ОККО, хот-дог, сирники, пальне та кава, зізнались у коханні до клієнтів.

У DIM.RIA ми вирішили пофантазувати, як би виглядав маркетплейс, якби був сайтом знайомств. Адже, як нам відомо, вибір нерухомості — це досить тривалий процес і знайти те саме житло, із яким відбудеться справжній метч, досить непросто. Схожу ідею ми інтегрували і для AUTO.RIA

Розкажіть друзям про новину