21 Лют 2024, 13:03

Фітнес та фізичні вправи: як бренди можуть залучити споживачів, одержимих тренуваннями

Чи була у когось новорічна резолюція більше займатися спортом? І як, вдається?

Січень неминуче приносить нові зобов’язання щодо фітнесу та фізичних вправ, які часто виявляється легше запланувати, ніж виконати протягом року.

«Ми — нація з надмірною вагою, одержима фізичними вправами — США є найбільшим у світі ринком фітнесу, тож не дивно, що наші стосунки з фітнесом складні та суперечливі. Однак ми можемо виокремити корисні та дієві тенденції для маркетологів, проаналізувавши, як часто і чому американці займаються спортом, а також як і чому вони не досягають бажаного результату», — сказав Вілл Джонсон, CEO The Harris Poll, компанії з дослідження та аналітики ринку, яка відстежує настрої, поведінку та мотивацію дорослих американців.

Згідно з нещодавнім опитуванням Harris Poll, 71% американців займаються спортом принаймні раз на тиждень, 40% — принаймні раз на день, а дві третини американців, які займаються спортом, зробили новорічні резолюції, пов’язані з фітнесом. Лише 13% американців взагалі уникають фізичних вправ. Найбільшою причиною, через яку люди займаються спортом, є фізичне здоров’я. Три чверті респондентів назвали її в опитуванні, за нею йдуть психічне здоров’я та зовнішній вигляд (по 51%).

І все ж 77% з нас хотіли б займатися фізичними вправами більше, а 58% розчаровуються, якщо не бачать «значного» прогресу від своїх навантажень, що ускладнює продовження постійних зусиль. Той факт, що лише 60% американців стверджують, що знають, як ефективно займатися спортом, ймовірно, не сприяє досягненню результатів або прихильності до занять. Так само, як і той факт, що майже 3 з 5 (58%) намагаються нести відповідальність за свої фітнес-рішення, такі як фізичні вправи та правильне харчування.

Як американці тримають себе у формі, і чому їм це не вдається, розкривають можливості для маркетологів. Для маркетологів, зацікавлених у залученні споживачів, одержимих фізичними вправами, опитування виявило три дієві тенденції:

Знайте свою аудиторію (покоління)

Розрив між поколіннями, які займаються спортом, може здивувати — він має U-подібну форму, причому найбільш віддані фізичним вправам люди знаходяться на обох кінцях спектру поколінь. Представники покоління Z (49%) і бебі-бумерів (43%) частіше, ніж міленіали (36%) або покоління X (37%), повідомляють, що займаються фізичними вправами принаймні раз на день. Бумери мають свій власний U-подібний розподіл: вони частіше, ніж міленіали та іксери, займаються спортом щодня або не займаються взагалі (20%, що на 7% більше, ніж міленіали, наступне найбільш сидяче покоління). В іншому між наймолодшим і найстаршим поколіннями більше відмінностей, ніж подібностей.

Представники покоління Z менш схильні займатися спортом з міркувань фізичного здоров’я (59%), ніж бумери (83%). Вони частіше, ніж їхні старші колеги, займаються спортом як соціальною активністю (24% проти 5%). З іншого боку, бумери частіше, ніж наймолодше доросле покоління, займаються спортом з медичних причин (44% проти 24% серед покоління Z).

Покоління також суттєво відрізняються у своїх підходах. Лише 40% бумерів, порівняно з 66% представників покоління Z, погоджуються з тим, що їм подобається впроваджувати нові технології у свої будні. Так само половина представників покоління Z користується застосунками для тренувань (на відміну від 19% представників покоління бумерів), а майже кожен п’ятий використовує доповнену або віртуальну реальність (порівняно з 2% представників покоління бумерів). Іншими словами, фітнес для покоління Z — це технологічний вибір способу життя, який ще не є необхідністю, але вже дає можливість самовдосконалюватися в колі однолітків на основі даних. Для бумерів це практичне рішення, мотивоване більш практичними міркуваннями.

Зробіть фізичні вправи привабливими

Американці принаймні теоретично віддані фізичним вправам, але не обов’язково в спортзалах. Вдвічі більше людей погоджуються, що вони віддають перевагу фізичним вправам поза спортзалом, наприклад, їзді на велосипеді або пішій прогулянці, ніж у спортзалі (66% проти 34%), і ця думка є незмінною для всіх поколінь. Однак нові та новітні технології все більше розмивають цю межу: носимі трекери, такі як смарт-годинники і застосунки для тренувань, можуть принести більш усвідомлений, цілеспрямований досвід занять у спортзалі в решту світу. У той же час, нові технології, такі як доповнена реальність (сфера, у яку Apple щойно увійшла), дають можливість зробити тренажерний зал менш нав’язливим. Разом ці тенденції можуть полегшити підзвітність і підвищити рівень залученості.

Зробити фізичні вправи економічно доступними

Економічні фактори можуть бути перешкодою для занять фітнесом для багатьох американців: частота занять спортом часто корелює з доходом. Хоча трохи менше половини (46%) американців, що заробляють $100 000 або більше на рік, займаються фізичними вправами принаймні щодня. Цей показник зменшується з доходами. (Не дивно, що ми бачимо подібну кореляцію щодо рівня освіти — чим вищий рівень освіти, тим більша ймовірність того, що людина буде займатися фізичними вправами щодня).

Крім того, 4 з 5 американців, які заробляють менше $100,000, хотіли б займатися більше фізичними вправами. Американці з низьким рівнем доходу менш впевнені в тому, що займаються спортом належним чином, а також менш схильні використовувати домашні тренажери або трекери для тренувань. Інакше кажучи, це ринок, який чекає на фінансово доступне або доступне іншим чином підривне рішення.

Розкажіть друзям про новину