21 Лют 2024, 13:03

Фітнес та фізичні вправи: як бренди можуть залучити споживачів, одержимих тренуваннями

Чи була у когось новорічна резолюція більше займатися спортом? І як, вдається?

Січень неминуче приносить нові зобов’язання щодо фітнесу та фізичних вправ, які часто виявляється легше запланувати, ніж виконати протягом року.

«Ми — нація з надмірною вагою, одержима фізичними вправами — США є найбільшим у світі ринком фітнесу, тож не дивно, що наші стосунки з фітнесом складні та суперечливі. Однак ми можемо виокремити корисні та дієві тенденції для маркетологів, проаналізувавши, як часто і чому американці займаються спортом, а також як і чому вони не досягають бажаного результату», — сказав Вілл Джонсон, CEO The Harris Poll, компанії з дослідження та аналітики ринку, яка відстежує настрої, поведінку та мотивацію дорослих американців.

Згідно з нещодавнім опитуванням Harris Poll, 71% американців займаються спортом принаймні раз на тиждень, 40% — принаймні раз на день, а дві третини американців, які займаються спортом, зробили новорічні резолюції, пов’язані з фітнесом. Лише 13% американців взагалі уникають фізичних вправ. Найбільшою причиною, через яку люди займаються спортом, є фізичне здоров’я. Три чверті респондентів назвали її в опитуванні, за нею йдуть психічне здоров’я та зовнішній вигляд (по 51%).

І все ж 77% з нас хотіли б займатися фізичними вправами більше, а 58% розчаровуються, якщо не бачать «значного» прогресу від своїх навантажень, що ускладнює продовження постійних зусиль. Той факт, що лише 60% американців стверджують, що знають, як ефективно займатися спортом, ймовірно, не сприяє досягненню результатів або прихильності до занять. Так само, як і той факт, що майже 3 з 5 (58%) намагаються нести відповідальність за свої фітнес-рішення, такі як фізичні вправи та правильне харчування.

Як американці тримають себе у формі, і чому їм це не вдається, розкривають можливості для маркетологів. Для маркетологів, зацікавлених у залученні споживачів, одержимих фізичними вправами, опитування виявило три дієві тенденції:

Знайте свою аудиторію (покоління)

Розрив між поколіннями, які займаються спортом, може здивувати — він має U-подібну форму, причому найбільш віддані фізичним вправам люди знаходяться на обох кінцях спектру поколінь. Представники покоління Z (49%) і бебі-бумерів (43%) частіше, ніж міленіали (36%) або покоління X (37%), повідомляють, що займаються фізичними вправами принаймні раз на день. Бумери мають свій власний U-подібний розподіл: вони частіше, ніж міленіали та іксери, займаються спортом щодня або не займаються взагалі (20%, що на 7% більше, ніж міленіали, наступне найбільш сидяче покоління). В іншому між наймолодшим і найстаршим поколіннями більше відмінностей, ніж подібностей.

Представники покоління Z менш схильні займатися спортом з міркувань фізичного здоров’я (59%), ніж бумери (83%). Вони частіше, ніж їхні старші колеги, займаються спортом як соціальною активністю (24% проти 5%). З іншого боку, бумери частіше, ніж наймолодше доросле покоління, займаються спортом з медичних причин (44% проти 24% серед покоління Z).

Покоління також суттєво відрізняються у своїх підходах. Лише 40% бумерів, порівняно з 66% представників покоління Z, погоджуються з тим, що їм подобається впроваджувати нові технології у свої будні. Так само половина представників покоління Z користується застосунками для тренувань (на відміну від 19% представників покоління бумерів), а майже кожен п’ятий використовує доповнену або віртуальну реальність (порівняно з 2% представників покоління бумерів). Іншими словами, фітнес для покоління Z — це технологічний вибір способу життя, який ще не є необхідністю, але вже дає можливість самовдосконалюватися в колі однолітків на основі даних. Для бумерів це практичне рішення, мотивоване більш практичними міркуваннями.

Зробіть фізичні вправи привабливими

Американці принаймні теоретично віддані фізичним вправам, але не обов’язково в спортзалах. Вдвічі більше людей погоджуються, що вони віддають перевагу фізичним вправам поза спортзалом, наприклад, їзді на велосипеді або пішій прогулянці, ніж у спортзалі (66% проти 34%), і ця думка є незмінною для всіх поколінь. Однак нові та новітні технології все більше розмивають цю межу: носимі трекери, такі як смарт-годинники і застосунки для тренувань, можуть принести більш усвідомлений, цілеспрямований досвід занять у спортзалі в решту світу. У той же час, нові технології, такі як доповнена реальність (сфера, у яку Apple щойно увійшла), дають можливість зробити тренажерний зал менш нав’язливим. Разом ці тенденції можуть полегшити підзвітність і підвищити рівень залученості.

Зробити фізичні вправи економічно доступними

Економічні фактори можуть бути перешкодою для занять фітнесом для багатьох американців: частота занять спортом часто корелює з доходом. Хоча трохи менше половини (46%) американців, що заробляють $100 000 або більше на рік, займаються фізичними вправами принаймні щодня. Цей показник зменшується з доходами. (Не дивно, що ми бачимо подібну кореляцію щодо рівня освіти — чим вищий рівень освіти, тим більша ймовірність того, що людина буде займатися фізичними вправами щодня).

Крім того, 4 з 5 американців, які заробляють менше $100,000, хотіли б займатися більше фізичними вправами. Американці з низьким рівнем доходу менш впевнені в тому, що займаються спортом належним чином, а також менш схильні використовувати домашні тренажери або трекери для тренувань. Інакше кажучи, це ринок, який чекає на фінансово доступне або доступне іншим чином підривне рішення.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео