Психологічний трилер-драма «Солтберн» режисерки Емеральд Фіннелл наробив галасу в кінематографічному світі. У фільмі, події якого відбуваються в середині 2000-х років, студент університету закохується у свого одногрупника-аристократа. У стрічці багато відвертих скандальних сцен, які маркетологи можуть перетворити на вдалий ситуатив.
Наприклад, косметична компанія Lush вдало скористалася ажіотажем навколо «Солтберн», представивши серію бомбочок для ванни, які допоможуть фанатам фільму втілити всі свої фантазії. А які бренди були залучені в саму кінострічку — пропонуємо добірку продакт плейсменту з «Солтберн».
Нове відео
27 Кві 2024
26 Кві 2024
- Fanta закликала робити те, що хочеться, у реміксі на свій культовий джингл
- Corona представила систему оцінювання виду на захід сонця з готельних номерів
- Туристична компанія переосмислила правила безпеки на борту літака за допомогою кінематографічного ролика
- Теорія U, тест-драйв, Instapaper. Ретроспектива тижня з Наталією Морозовою
- «Кров диджиталу»: благодійна ініціатива об’єднала диджитал ком’юніті навколо теми донорства
- Білборд Coca-Cola закликав перехожих зіграти в гру
- Ольгу Захарову призначено на посаду генпродюсера 1+1