Психологічний трилер-драма «Солтберн» режисерки Емеральд Фіннелл наробив галасу в кінематографічному світі. У фільмі, події якого відбуваються в середині 2000-х років, студент університету закохується у свого одногрупника-аристократа. У стрічці багато відвертих скандальних сцен, які маркетологи можуть перетворити на вдалий ситуатив.
Наприклад, косметична компанія Lush вдало скористалася ажіотажем навколо «Солтберн», представивши серію бомбочок для ванни, які допоможуть фанатам фільму втілити всі свої фантазії. А які бренди були залучені в саму кінострічку — пропонуємо добірку продакт плейсменту з «Солтберн».
23 Лис 2024
22 Лис 2024
- Релізи пісень, затори та реп. Ретроспектива тижня з Тіною Завадською
- Як використати досвід руїнних барів Будапешту та закритої залізниці Нью-Йорка для відродження українських міст
- Solmar, Etnodim та інші: рейтинг українських брендів одягу
- «Щедрик» став саундтреком різдвяної реклами Chanel
- «Таємний Санта» для стареньких та благодійна стендап-електричка: щотижневий дайджест добрих справ
- Miller Lite створив камін для розливу холодного пива
- «Мовчання — НЕ золото»: відомі приказки переосмислили, щоб зруйнувати стереотипи про домашнє насильство