Психологічний трилер-драма «Солтберн» режисерки Емеральд Фіннелл наробив галасу в кінематографічному світі. У фільмі, події якого відбуваються в середині 2000-х років, студент університету закохується у свого одногрупника-аристократа. У стрічці багато відвертих скандальних сцен, які маркетологи можуть перетворити на вдалий ситуатив.
Наприклад, косметична компанія Lush вдало скористалася ажіотажем навколо «Солтберн», представивши серію бомбочок для ванни, які допоможуть фанатам фільму втілити всі свої фантазії. А які бренди були залучені в саму кінострічку — пропонуємо добірку продакт плейсменту з «Солтберн».
27 Гру 2024
- Будівельний гіпермаркет створив антистрес-кімнату для емоційного відновлення українців
- У Києві з’явилася ялинка з відпрацьованого бoєкoмплeктy
- «ВусоСвято» та благодійний показ «Конотопської відьми»: щотижневий дайджест добрих справ
- Instagram тестує функцію перегляду пропущених сториз
- Інформаційна війна: що чекає Україну в 2025 році
- «Повернись живим» представив Календар Сил на 2025 рік
- Як створюються потужні українські бренди, що підкорюють світ
26 Гру 2024