Психологічний трилер-драма «Солтберн» режисерки Емеральд Фіннелл наробив галасу в кінематографічному світі. У фільмі, події якого відбуваються в середині 2000-х років, студент університету закохується у свого одногрупника-аристократа. У стрічці багато відвертих скандальних сцен, які маркетологи можуть перетворити на вдалий ситуатив.
Наприклад, косметична компанія Lush вдало скористалася ажіотажем навколо «Солтберн», представивши серію бомбочок для ванни, які допоможуть фанатам фільму втілити всі свої фантазії. А які бренди були залучені в саму кінострічку — пропонуємо добірку продакт плейсменту з «Солтберн».
30 Січ 2025
- Креативників запрошують долучитися до відкриття відбору на Cannes Young Lions та Young Lions Marketing Competitions 2025
- Knorr та Tinder закликали самотніх людей «розблокувати» свій зелений прапорець
- Британська авіакомпанія запустила сервіс, який вирішує побутові справи відпочивальників
- Від робототехніки Lego до програмування у Minecraft: ветеран війни запустив дитячу IT-школу
- The Ordinary випустив архів документів зі злитими секретами про косметичні інгредієнти
- Алгоритмічна революція: як технології трансформують маркетинг
- Moncler влаштував крижаний обід в Альпах
- Hellmann’s відтворив культову сцену «оргазму» з ромкому «Коли Гаррі зустрів Саллі»