Тренди в корпоративних івентах України 2024
15 Лют 2024, 15:27

Тренди в корпоративних івентах України 2024

Івенти завжди були одним із важливих інструментів для досягнення бізнес-цілей. Корпоративні заходи підвищують ефективність роботи компанії, покращують комунікації всередині та зовні, мотивують, зміцнюють команду й роблять ще багато корисних речей. Але український подієвий маркетинг пройшов і продовжує проходити через неабияку кризу через пандемію коронавірусу, а потім — через повномасштабну війну. Тільки нещодавно, із можливістю відновлення нормального робочого ритму, бізнес повернувся до офлайн-подій. 

Не випасти з контексту після цієї драматичної перерви допомагає те, що ми живемо в глобальному просторі і, безумовно, слідкуємо за світовими тенденціями в івент індустрії, розвиваючись разом зі світом. Однак ми маємо власне середовище і власний контекст, який неабияким чином впливає на наше життя і професію. 

Головним таким чинником залишається війна, яка відгукується у всіх бізнес-процесах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Виходячи з цього, я пропоную власне бачення сьогоденних трендів у корпоративних івентах, яке скомпонував зі світовими з урахуванням українських реалій.

Мультипроєктність виконавців та їх міграція в суміжні сфери

Індустрія корпоративних заходів працює на 5%.

Індустрія корпоративних заходів працює на 5%. Більшість заходів скасовували чи перенесли до кращих часів. Залишили лише ті, шо мають максимальну бізнес-важливість для компаній. Ці фактори вплинули на завантаженість співробітників агенцій і стали причиною того, що вони почали шукати роботу в суміжних сферах. Частина робітників перейшла до концертних агенцій, частина — до внутрішніх відділів з організації заходів клієнтів, частина — організувала волонтерські фонди, частина — розробила власні культурно-мистецькі проєкти для широкого загалу.

Як пожартував один мій колега по ринку: «В агенціях залишились лише директори та власники».

Інтенсифікація віддаленого керування проєктами

Ні робота у суміжних сферах, ні життя в Європі не відміняють бажання займатися улюбленою справою. А отже керування проєктами майже на 80% перейшло в онлайн-формат. Якщо до пандемії ковіду ситуація, коли режисер перебуває у Мексиці і управляє офлайн-івентом в Києві через веб-камеру та зум-коли, вважалася б дикістю, то сьогодні це стало нормою життя та буденністю. 

Через поширення систем управління проєктами і часто фізичну відсутність талановитих менеджерів в Україні, необхідність у великій кількості штатних працівників відпала. А за рахунок можливості працювати командами в різних часових поясах, вмілий менеджмент вправно організовує присутність 24/7, не порушуючи нормальний режим сну. 

Професійне використання ШІ : референси, сценарії, запрошення

Якщо навіть на початку 2023 року ШІ був більше іграшкою, то за рік ситуація кардинально змінилась, і у 2024 він стає вже повноцінним працівником креативної індустрії. Менеджери доручають ШІ-генераторам текстів написання прес-релізів, копірайтинг презентацій, сценаріїв, скриптів, офіційних листів. А ШІ-генератори зображень формують референси і графічні основи для подальшого редагування дизайнером. У креативних сесіях ШІ активно використовують як базу знань. 

Фокус бізнес-івентів сьогодні — не шоу, а спілкування

Якщо треба скоротити програму, то з таймінгу найчастіше видаляються елементи шоу. 

Девіз сьогодення в українських корпоративних івентах: «Менше часу на шоу, більше — на спілкування». Невелика кількість заходів спричиняє бажання просто поспілкуватися зі співробітниками, клієнтами, людьми наживо. Заклик з минулого: «Хліба й видовищ» сьогодні перетворюється на «Хліба й спілкування!». Це дуже помітно через обмеження, що також мають свій вплив: початок комендантської години закриває заходи о 22:00, а отже таймінг заходу зменшується. А якщо треба скоротити програму, то з таймінгу найчастіше видаляються елементи шоу. 

Окремим яскравим фактором корпоративного заходу, притаманним саме Україні сьогодні, є внутрішнє фаталістичне розуміння того, що побачитись наступного разу вийде ще невідомо коли. Це дуже емоційний фактор, і він передає живо атмосферу і настрій, в якому ми зараз всі живемо. 

Розкажіть друзям про новину