Як створювався музичний проєкт «МУЛЬТИТРЕК»: інтерв’ю Євгена Тріплова та Влада Булави
04 Бер 2024, 13:03

Як створювався музичний проєкт «МУЛЬТИТРЕК»: інтерв’ю Євгена Тріплова та Влада Булави

Кінець 2023 року порадував виходом нового музичного проєкту «МУЛЬТИТРЕК». Уже з першого випуску шоу підкорило глядача — YouTube-випуски збирають сотні тисяч переглядів, а треки, що створені артистами за 12 годин, потрапляють в плейлісти українців. У командах ведучих, Володимира Дантеса та Даші Кубик, зіркові учасники разом із запрошеними саундпродюсерами створюють бенгери.

Свої хіти на шоу вже написали KOLA, CHEEV, Parfeniuk, MAYOROVA, Анна Трінчер, POSITIFF, KAZKA та Zlata Ognevich. Впродовж випуску команди проходять випробування, які визначають їхню долю на проєкті. Окрім створення свого хіта артисти мають підібрати образ, вивчити хореографію та виступити у фіналі зі своїм номером. Редакція MMR поспілкувалася з шоуранерами та творцями проєкту «МУЛЬТИТРЕК» Євгеном Тріпловим та Владиславом Булавою

Владислав Булава та Євген Тріплов

Поділіться історією створення проєкту, як виникла ідея?

Завжди було багато ідей, хотілося створити щось вражаюче й водначас корисне. Тож якось ми зустрілися удвох і зрозуміли, що українцям дуже не вистачає такого шоу, як «МУЛЬТИТРЕК». Від моменту першого обговорення ідеї до виходу першого випуску пройшло не більше місяця. В активному режимі почали придумувати назву, працювати з командою, шукати артистів, організовувати зйомки та монтувати.

Що підштовхнуло вас до створення проєкту? Яка його головна мета?

Ми відчули необхідність і створили. Сиділи, довго говорили і зрозуміли, що такого формату на YouTube немає. Головна мета шоу — розвиток української культури, витіснення російського контенту з телефонів українців, швидке наповнення інфопростору якісними, качовими бенгерами та створення нового українського шоубізнесу. Людям зараз потрібна психологічна підтримка, абсолютно всім важко, тому ми впевнені, що такий проєкт актуальний як ніколи. Сподіваємося, що наше шоу зможе відволікти й підбадьорити, що кожен українець знайде свої улюблені хіти на «МУЛЬТИТРЕК».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Головна мета шоу — розвиток української культури, витіснення російського контенту з телефонів українців.

Як ви придумали формат шоу?

Ми хотіли продовжити традиції старих українських шоу, але зі свіжим поглядом і новим диханням, трохи розкрити таємний світ створення музичних композицій, пустити слухачів за зачинені двері та показати, як все відбувається насправді. Адже кожен, слухаючи улюблені хіти, навіть не уявляє, яка робота стоїть за їх створенням. Ми вирішили зробити українців трішки ближчими зі світом музики та шоубізнесу, занурити їх у цю нереальну атмосферу. 

З якими складнощами зіштовхнулись?

Їх було багато, але з ними не стикається той, хто нічого не робить. Тож ми не звертаємо уваги на складнощі, а зосереджуємо увагу на їх подоланні. Оскільки ми готували все в дуже швидкому режимі, то мали багато випробувань. Як тільки проєкт запустився на YouTube, вийшов перший випуск, ми видихнули та зрозуміли, що зробили важливу справу. Кожного випуску намагаємося дивувати та дарувати ще більше позитиву глядачам. 

Як створили неймінг та айдентику проєкту?

Ми досліджували різні комбінації кольорів, які нам подобаються, серед варіантів також були жовтий і чорний, зелений, фіолетовий, але вирішили зупинитися на чорному та рожевому. Після цього почитали, що вони символізують, і обрали для себе те, що підходить нам. Тобто для нас рожевий — це символ відродження і любові, а чорний — стриманості та стилю. Наш проєкт насичений різноманітними яскравими емоціями, які передаються цим контрастним поєднанням.

Щодо назви, то вона має цілком логічне пояснення. «Мультитрек» — це професійний музичний термін, який означає сукупність усіх інструментів, використаних у композиції на кожній окремій доріжці. До того ж, ми сподіваємося, що у пересічного глядача спрацює асоціація щодо того, що «мультитрек» — це декілька треків, а у нас воно так і є — кожна передача дарує два нові треки.

«Мультитрек» — це професійний музичний термін, який означає сукупність усіх інструментів, використаних у композиції на кожній окремій доріжці.

Розкажіть про команду, що працює над створенням шоу? Хто за що відповідає?

Команда, яка щоденно працює над створенням проєкту, не дуже велика. Загалом це чотири людини: ми (шоуранери), виконавчий продюсер Надя Ткаченко і лінійний продюсер Катя Щипакіна. Щодо безпосередньо команди продакшену, то вона кожен раз різна. І на кожному випуску ми експериментуємо і вдосконалюємося. Якщо на першому випуску у нас було 4 режисери, два — на реаліті частину і два — на вечірню, то в четвертому ми самі режисували реаліті частину, а на вечір взяли одного режисера, який поставив вечірні номери. Можна подивитися в кредітсах під кожним випуском, загалом працювало близько 60 людей. По піару ми працювали з агенцією Name PR, а діджитал дистрибуцією займався Льоня Ласточкін.

Які шоу були вашими бенчмарками?

Ми надихалися шоу, які були створені в нас на телебаченні, на яких ми росли. Взагалі, нам здається, що це круто — продовжувати традиції того, що було саме на нашій землі, вдосконалювати, додавати своє і отримувати абсолютно новий унікальний продукт. Дехто знаходить відлуння «Шансу», дехто — «Шиканемо», дехто — «Орел і решка», але жодна людина не може сказати, що формат було вкрадено, тому що ми робимо наше шоу по-новому, у сучасних тенденціях і від душі.

Які інструменти просування відео використовуєте? Чи ставите в рекламу?

Спочатку ми мали серйозні страхи та переживання щодо того, що ми впроваджуємо новий для українського шоубізнесу продукт через новостворений YouTube-канал. Ми розпочали з нуля, і нам потрібна була велика підтримка від наших партнерів, артистів та інших людей, що беруть участь у нашому проєкті. Саме тому ми вирішили використовувати систему взаємодії та просування нашого каналу в YouTube через дзеркальні та дружні канали.

Перед запуском шоу наш промовідділ розміщував промоційний контент та погоджував його з дружніми каналами, додавши наш новий канал “Multitrack” на YouTube до їхнього списку друзів, зокрема, KOLA і CHEEV, які мають значну аудиторію на YouTube. Ми також укладали угоди з іншими каналами, щоб вони підтримували нас, навіть якщо їхні власники не брали участь у нашому проєкті. Також артисти додавали випуски до свого дзеркала, підкреслюючи наше значення.

На сьогоднішній день ми досягли такого рівня, коли YouTube сам став просувати нас. Ми не витрачали кошти на зовнішню рекламу для просування випусків, оскільки хотіли привертати нову аудиторію органічним шляхом і доповнювати алгоритми YouTube.

Ми вирішили використовувати систему взаємодії та просування нашого каналу в YouTube через дзеркальні та дружні канали.

Чи є в шоу реклама / продакт плейсмент? Які плани на монетизацію контенту?

У перших п’яти випусках ми обійшлися без рекламних інтеграцій. Ми зробили це на ентузіазмі і власних коштах. Але ми відкриті до співпраці з майбутніми партнерами. Якщо ви, читаючи цю статтю, маєте бажання інтегруватися в наш продукт, зв’яжіться з нами, контакти доступні на офіційних ресурсах.

З якими складнощами зіштовхнулись під час створення шоу? Дайте поради тим, хто теж хоче запустити власне шоу.

Складнощі, з якими ми зіткнулися під час створення нашого шоу, насправді є скоріше викликом. Перші дні створення нашого проєкту були особливо важкими, оскільки цей продукт та формат є новими в українському шоубізнесі. Кожен етап роботи мав свої виклики. Найголовніша і найскладніша проблема — це графіки. По-перше, ведучі Володимир Дантес і Даша Кубік є дуже популярні. Вова бере участь у багатьох шоу, а також успішно гастролює як співак, так само й Даша, яка повинна поєднувати наші зйомки з «Левами на Джипах». Крім цього, в кожному випуску у нас беруть участь дві зірки зі своїми графіками. Тож визначення дати зйомок — це найскладніше завдання. 

Основна порада для тих, хто хоче запустити власне шоу: просто беріть і робіть. І робіть це сьогодні, бо завтра все може змінитися або взагалі не настати.

Найголовніша і найскладніша проблема — це графіки.

Ваш персональний топ українських шоу на YouTube.

Важко скласти свій топ, тому що ми й прийшли в цей сегмент, щоб було, що дивитися. Тому в нашому топі такі українські шоу: на перше місце ми однозначно поставили «МУЛЬТИТРЕК», на друге, скоріш за все, теж «МУЛЬТИТРЕК» і після деяких сперечань на третє ми поставили також проєкт «МУЛЬТИТРЕК».

Ми закликаємо всіх підтримувати український контент, оскільки це сприяє органічному росту YouTube. Органічне просування є важливим, оскільки воно побудовано на зацікавленості аудиторії та якості контенту, а не на платній рекламі. Завдяки вам, нашим глядачам, та підтримці наших героїв і програми, ми можемо досягати успіху органічним шляхом та потрапляти в рекомендації YouTube.

Плани розвитку шоу «МУЛЬТИТРЕК» на 2024 рік.

Наші плани на розвиток шоу «Мультитрек» на 2024 рік дуже амбіційні. Ми маємо намір залучити партнерів та поколаборувати з кількома брендами. Зараз ми знаходимося в процесі переговорів, тому не можемо розголошувати деталі.

Також ми плануємо залучити більше молодих талантів, зокрема нових саундпродюсерів, щоб розширити коло творчих учасників. Одним із наших ключових завдань є запуск другого сезону проєкту. Однак, перед цим маємо підбити підсумки першого сезону, який складається з п’яти випусків.

До того ж у планах у нас є запуск ще одного шоу. Якого саме — дізнаєтесь дуже скоро.

Розкажіть друзям про новину