Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Понад 400 учасників об’єдналися для обміну досвідом подолання комунікаційних перепон: як пройшов PR Марафон 2024
30 жовтня у Києві відбувся PR Марафон «Комунікації без кордонів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR та бізнес/медіа холдингом ekonomika+. Понад 30 представників великих компаній та агенцій ділились власним досвідом про те, як долати комунікаційні перепони, мислити out of the box, створювати нові стратегії та взаємодії, як вийти за рамки традиційного та досліджувати нові можливості для зростання.
Євген Клопотенко запустив власну продуктову лінійку та онлайн-магазин
Шеф-кухар і креативний підприємець Євген Клопотенко створив власну продуктову лінійку — бренд 100РОКІВ, а також онлайн-магазин українських продуктів 100ШОП.
Словник Collins назвав головне слово 2024 року
Видавництво словників Collins назвало «brat» головним словом 2024 року.
Милий SMM-фейл: звідки з’явився лінк на магазин дитячих костюмів на сторінці Зеленського
На сторінці президента України в Instagram замість посилання на відео з зустрічі з президенткою Ісландії з’явився лінк на магазин дитячих гелловінських костюмів. Виявилося, це сталося через помилку SMM-менеджера Зеленського.
Креативи тижня:
Netflix представив власний адвент-календар
Netflix випустив свій адвент-календар до Різдва. Він містить 24 ексклюзивні предмети з таких серіалів Netflix, як «Дивні дива», «Гра у кальмара», «Бріджертони», «Відьмак», «One Piece» та «Зовнішні мілини», а також фільму Зака Снайдера «Бунтівний місяць».
Louis Vuitton випустив собачу будку вартістю $60 000
Louis Vuitton презентував собачу будку Kennel Trunk, яка коштує 60 тисяч доларів.
Даша Квіткова стала охоронницею на київському вокзалі
До Дня залізничника Укрзалізниця представила ролик з блогеркою Дашею Квітковою. У відео працівники Укрзалізниці провели блогерці інструктаж, а потім дозволили попрацювати охоронницею пліч-о-пліч з воєнізованою службою охорони київського вокзалу.
Paramount створив сайт, де треба посміхатися, щоб подивитися фільм безкоштовно
Paramount розробив цікавий спосіб для фанатів подивитися фільм «Усміхайся 2» безкоштовно, увімкнувши свою камеру та посміхаючись протягом 7 хвилин.
«Кайдаші», «супермами» та «ремонтники»: український маркетплейс оживив портрети своїх клієнтів
Prom разом з креативною агенцією Taktika розробили річну категорійну кампанію. У 16 роликах оживають герої, створені на основі опитувань і портретування реальних клієнтів: «кайдаші», «супермами», «ремонтники» та інші.
Моторошний ролик показав HR-менеджера, який живиться невикористаними відпустками
Туристична компанія WeRoad використала жах, щоб звернути увагу на масову втрату щорічної відпустки, яка вислизає від британців.
Українські бренди влаштували гелловінську вечірку у стилі Раяна Гослінга
Мобільний оператор Київстар влаштував гелловінську вечірку та запросив туди відомі українські бренди.
Добірка тижня:
ADCE Awards 2024: добірка робіт фіналістів з України
Art Directors Club of Europe (ADCE) оголосив фіналістів, які будуть нагороджені премією ADCE Awards 2024. Редакція MMR пропонує добірку робіт цьогорічних фіналістів з України.
Дослідження тижня:
З чого починають розмову українці з іноземцями: дослідження
Як відрізняються уподобання в різних країнах і які теми найкраще підходять для встановлення контакту з незнайомцями – про це розповідає дослідження, проведене компанією Gradus Research серед мешканців Великої Британії, Іспанії, Італії, Нідерландів, Німеччини, Польщі, Румунії, Франції та України.
Експертні матеріали тижня:
Колажі, наліпки та мінімалізм: 10 трендів в графічному та SMM-дизайні у 2025 році
Каміла Амескан, Head of Design Kukurudza Agency та авторка курсу «SMM-дизайн у Figma», поділилась головними тенденціями у дизайні, які точно варто взяти до уваги у новому році.
Тиждень моди у Львові, навчання та слабкі зони. Ретроспектива тижня з Наталі Чуловською
Наталі Чуловська, піарниця, подкастерка та Менторка укр брендів, розповіла MMR, як минув її робочий тиждень, які найцікавіші інсайти були винесені за цей час та поділилася планами на вихідні.
Як за 10 днів зібрати PR-команду, що змінить світ
Людмила Осипчук, голова комунікацій у Західній Європі «I’m Fine», розповіла, як за допомогою артінсталяції «I’m Fine» на фестивалі Burning Man вдалося звернути увагу світової спільноти на війну та її наслідки, а також про силу української діаспори, яка, об’єднавшись, зуміла створити глобальний PR-рух для підтримки інсталяції та України в цілому.