Українські бренди влаштували гелловінську вечірку у стилі Раяна Гослінга
31 Жов 2024, 16:53

Українські бренди влаштували гелловінську вечірку у стилі Раяна Гослінга

Мобільний оператор Київстар влаштував гелловінську вечірку та запросив туди відомі українські бренди.

Дрес-код заходу — Раян Гослінг. Сам бренд «одягнувся» у корпоративні кольори.

Бренд запросив на вечірку YASNO, ДТЕК, OLX, Rozetka, ОККО, Нову пошту, Maslotom, «Повернись живим», Uklon, Dnipro-M, Укрпошту, McDonald’s, «Галичину», Leglo, Дію та «Сільпо».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Окрім цього, до вечірки долучились LA П’ЄЦ, AUTO.RIA та Prom. Проте без запрошення від Київстару.

Розкажіть друзям про новину