Українські бренди влаштували гелловінську вечірку у стилі Раяна Гослінга
31 Жов 2024, 16:53

Українські бренди влаштували гелловінську вечірку у стилі Раяна Гослінга

Мобільний оператор Київстар влаштував гелловінську вечірку та запросив туди відомі українські бренди.

Дрес-код заходу — Раян Гослінг. Сам бренд «одягнувся» у корпоративні кольори.

Бренд запросив на вечірку YASNO, ДТЕК, OLX, Rozetka, ОККО, Нову пошту, Maslotom, «Повернись живим», Uklon, Dnipro-M, Укрпошту, McDonald’s, «Галичину», Leglo, Дію та «Сільпо».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Окрім цього, до вечірки долучились LA П’ЄЦ, AUTO.RIA та Prom. Проте без запрошення від Київстару.

Розкажіть друзям про новину