Українські бренди влаштували гелловінську вечірку у стилі Раяна Гослінга
31 Жов 2024, 16:53

Українські бренди влаштували гелловінську вечірку у стилі Раяна Гослінга

Мобільний оператор Київстар влаштував гелловінську вечірку та запросив туди відомі українські бренди.

Дрес-код заходу — Раян Гослінг. Сам бренд «одягнувся» у корпоративні кольори.

Бренд запросив на вечірку YASNO, ДТЕК, OLX, Rozetka, ОККО, Нову пошту, Maslotom, «Повернись живим», Uklon, Dnipro-M, Укрпошту, McDonald’s, «Галичину», Leglo, Дію та «Сільпо».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Окрім цього, до вечірки долучились LA П’ЄЦ, AUTO.RIA та Prom. Проте без запрошення від Київстару.

Розкажіть друзям про новину