Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
02 Лис 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Понад 400 учасників об’єдналися для обміну досвідом подолання комунікаційних перепон: як пройшов PR Марафон 2024

30 жовтня у Києві відбувся PR Марафон «Комунікації без кордонів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR та бізнес/медіа холдингом ekonomika+. Понад 30 представників великих компаній та агенцій ділились власним досвідом про те, як долати комунікаційні перепони, мислити out of the box, створювати нові стратегії та взаємодії, як вийти за рамки традиційного та досліджувати нові можливості для зростання.

Auchan виходить з російського ринку

Французька мережа гіпермаркетів Auchan готується продати свою дочірню компанію в рф. 

Віра Брежнєва стала провідницею у ролику Укрзалізниці: реакції соцмереж

На честь Дня залізничника, що відзначається 4 листопада, Укрзалізниця представила ролик за участі співачки Віри Брежнєвої, у якому вона стала провідницею, що перевіряє квитки й розносить чай у вагоні поїзда Київ — Жмеринка.

Українські агенції перемогли на міжнародному конкурсі дизайну паковання Pentawards

Дві українські агенції Dozen і Okay Monday Agency перемогли у міжнародному конкурсі дизайну паковання Pentawards 2024.

Instagram тестує інструмент для розширення фото у сториз

Наразі є ШІ-інструменти, які можуть «уявити», що знаходиться за краями зображення, і таким чином розширити його. Саме тому Instagram запустив нову функцію, яка дозволить робити те ж саме.

Ватикан представив свого маскота

Ватикан представив свого маскота напередодні святкування Ювілею 2025 року.

Креативи тижня:

Ролик закликав цінувати людей старшого віку так само, як і антикваріат

Благодійна організація Age UK представила кампанію «Let’s Change How We Age», спрямовану на започаткування національного діалогу щодо старіння.

«Для кожного маршруту»: Dantes і Kola знялись у кампанії спортивного бренду

adidas презентував нову зимову кампанію, героями якої стали популярні українські артисти Dantes і Kola.

Domino’s використав абетку Морзе у новій кампанії

Domino’s France зійшов з розуму, випустивши кампанію з використанням абетки Морзе на честь своєї акції «Crazy Days».

Кур’єри сервісу доставки їжі стали перекладачами смачномови

Bolt Food представив кампанію «Ясно, що смачно». Для рекламних відео обрали локації, куди найчастіше замовляють їжу: на роботу, додому та навіть в парк, а також вигадали смачномову та переклад з неї.

Starbucks випустив колекцію популярних позицій з меню у мініатюрі

Starbucks Japan розширює свою лінійку винагород, щоб вийти за рамки напоїв і закусок, включивши в неї нову колекцію мініатюрних продуктів.

Австралійські пожежники випустили календар на 2025 рік

Австралійські пожежники представили календар на 2025 рік. Було випущено п’ять нових календарів, на яких зображені пожежники разом з котами, конями, собаками та іншими тваринами.

Liquid Death випустив печиво нещастя

Liquid Death знайшли ще один несподіваний вихід для свого антиутопічного гумору — печиво з передбаченнями. Точніше, печиво нещастя.

Добірка тижня:

Гарбузові лого та моторошні ролики: добірка креативів українських брендів до Гелловіну

Гелловін — це не тільки свято давніх кельтів, але і чудова нагода для брендів створити моторошні ролики та кампанії. MMR зібрав для вас добірку креативів українських брендів до найстрашнішого свята.

Експертні матеріали тижня:

Аналіз ринку та створення цінності: як реалізувати стратегію зростання бізнесу в умовах війни

Костянтин Соловйов, експерт з комунікацій та власник Soloviov Marketing Agency, проаналізував основні запити клієнтів і визначив ключові проблеми, з якими стикається бізнес у цей складний час.

Розкажіть друзям про новину