«Кайдаші», «супермами» та «ремонтники»: український маркетплейс оживив портрети своїх клієнтів
04 Лис 2024, 17:08

«Кайдаші», «супермами» та «ремонтники»: український маркетплейс оживив портрети своїх клієнтів

Prom разом з креативною агенцією Taktika розробили річну категорійну кампанію. У 16 роликах оживають герої, створені на основі опитувань і портретування реальних клієнтів: «кайдаші»,  «супермами», «ремонтники» та інші. Фішка кампанії — голоси співробітників Taktika та Prom, які замінили професійних акторів дубляжу.

Prom провели дослідження та визначили 5 ключових ролей покупців та декілька додаткових. Кожен герой — це не просто персонаж, а зібраний образ з реальних звичок, потреб і фраз з глибинних інтерв’ю.

«Іноді у брендів в стратегії є один узагальнений портрет цільової людини, за яким маркетинг-команда та агенція міряє відповідність креативу. Але у випадку Prom такий кейс неможливий, бо тут купують мільйони покупців сотні тисяч абсолютно різних товарів. Тому, спираючись, на ключові ролі, ми створили для Prom 16 роликів для просування топових і сезонних категорій товарів. Нам здалося це класним ходом для продуктового креативу — оживити їх, вкласти в їхні репліки людськи інсайти, ще й озвучити нашою командою і командою клієнта, щоб зберегти людяний вайб», — каже Роман Гурбанов, креативний директор Taktika.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Разом з анімаційним продакшном and action Taktika створила для кожного персонажа одяг, зачіски, деталі, які відображають стиль життя кожного героя. Щоб образи були живими та трушними окремі цитати з глибинних інтерв’ю справжніх покупців напряму йшли в репліки анімованих героїв.

Розкажіть друзям про новину