Вологий маркетинг: як дощ став інструментом зовнішньої реклами
17 Лип 2025, 14:51

Вологий маркетинг: як дощ став інструментом зовнішньої реклами

Мережа супермаркетів Lotus’s запустила креативну кампанію, щоб зробити сезон злив у Таїланді трохи приємнішим.

За допомогою «Rain Coupons» мережа заохочує покупців виходити з дому навіть у дощову погоду та зробити вигідні покупки.

Використовуючи технологію водонепроникного розпилення, агентство VML нанесло великі купони на знижки за допомогою трафаретів на асфальт перед магазинами. Коли йде дощ, навколишня поверхня намокає, а оброблені ділянки залишаються сухими. Саме тоді проявляються чіткі повідомлення про акційні пропозиції.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Покупці можуть зробити фото такого купона і використати його безпосередньо в магазині.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео