З чого починають розмову українці з іноземцями: дослідження
01 Лис 2024, 16:06

З чого починають розмову українці з іноземцями: дослідження

Серед тем, що найчастіше звучать у смолтоках європейців, — зростання цін/інфляція (34%), погода (31%), сім’я та діти, спільні події (29%), політика (26%), друзі та знайомі, спільні події (24%). Але як відрізняються уподобання в різних країнах? І які теми найкраще підходять для встановлення контакту з незнайомцями? Про це розповідає дослідження, проведене компанією Gradus Research серед мешканців Великої Британії, Іспанії, Італії, Нідерландів, Німеччини, Польщі, Румунії, Франції та України.

«Так» — погоді та спорту, «ні» — політиці та релігії: чи працює ця формула?

Мешканці Великої Британії мають певні вподобання щодо тем для розмов: вони охоче долучаються до дискусій про спортивні заходи чи змагання. 36% респондентів вказали цю тему як таку, що найчастіше виникає у смолтоках. Майже такою ж популярністю у Великобританії користуються теми сім’ї та дітей, а також спільних заходів (35%). Теми зростання цін/інфляції та погоди також звучать досить часто (31% і 30% відповідно).

Натомість інфляцію та зростання цін найчастіше обговорюють у розмовах з німцями (40%), українцями (36%) та поляками (31%).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Українці також є єдиною групою респондентів, для якої політика є однією з найпопулярніших тем: 32% опитаних зачіпали політичні теми у своїх розмовах. Жителі Іспанії (29%) та Німеччини (28%) також схильні досить часто обговорювати політику. Натомість інші країни приділяють цій темі значно менше уваги: Великобританія — лише 8%, Франція — 10%, Румунія — 14%, Польща — 17%, Нідерланди — 20%, Італія — 21%.

Якщо ви опинитеся у невимушеній розмові з італійцем, швидше за все, ви будете говорити про подорожі. Загалом 39% респондентів з Італії зазначили, що це їхня основна тема для смолтоків. Розмовляючи з жителями Нідерландів, важко уникнути обговорення погоди: 41% нідерландських респондентів згадують про погодні умови у своїх коротких розмовах.

Серед європейців популярними темами для розмов є також кар’єра (робота, місце роботи) (19%) та фільми/серіали (19%).

У Німеччині, Польщі та Франції частіше за інших обговорюють моду (23%, 20% та 17% відповідно). Українці, натомість, рідко обирають цю тему для розмови (4%).

Релігія, політика та психічне здоров’я — не найкращі стартери для розмови

Незалежно від країни, це не дуже гарна ідея починати розмову з теми, пов’язаної з релігією та ідеологією (45%). Також краще не торкатися теми політики (40%).

Майже чверть респондентів також уникають розмов про психічне здоров’я (23%) та питання здоров’я загалом (20%).

Отже, що найкраще працює у смолтоках з європейцями?

Коли йдеться про встановлення контакту з незнайомцем, найбезпечніша тема — погода — найчастіше використовується британцями (42%), нідерландцями (41%) та німцями (31%). Італійці залишаються вірними темі подорожей (39%), яку також часто обговорюють поляки (37%) і французи (36%) при зустрічі з незнайомцями. Іспанці з цією метою воліють обговорювати фільми/серіали (31%), українці схильні говорити про гумор і меми (28%), а румуни — про друзів і знайомих (30%).

Із повним звітом дослідження можна ознайомитися на сайті Gradus Research за посиланням.

Дослідження проведене дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному застосунку/на онлайн-платформі Gradus. Період проведення опитування: 24-27 вересня 2024 року. Цільова група опитування: 1862 респондентів віком 18-60 років (Велика Британія — 107; Іспанія — 108; Італія — 106; Нідерланди — 106; Німеччина — 105; Польща — 108; Румунія — 111; Франція — 111; Україна — 1 000 осіб).

Розкажіть друзям про новину